Суб'єкти господарювання повинні забезпечити наявність на видному та доступному місці в торгівельному залі «Куточка покупця». «Куточок покупця» повинен містити інформацію про найменування власника або уповноваженого ним органу, книгу відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів (п. 10 Правил №833).
Форму Книги відгуків та пропозицій та Інструкцію про неї затверджено наказом МЗЕЗторгу України від 24.06.96 р. №349 (далі — Інструкція №349). На підприємствах роздрібної торгівлі, які мають кілька відділів, Книга ведеться в кожному відділі. У закладах ресторанного господарства, які мають декілька залів обслуговування, — у кожному залі обслуговування.
Не слід забувати про розміщення копії ліцензії та торгового патенту (за їх наявності).
Суб'єкти господарювання, які здійснюють торгівлю продовольчими товарами, повинні також вивісити санітарні правила.
На вимогу споживача відповідальний працівник суб'єкта господарювання повинен надати йому Правила №833, Закон України «Про захист прав споживачів», санітарні норми, ветеринарні документи, правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб'єкта господарювання.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись