Податківці з цього приводу у листі від 19.11.2015 р. №42704/7/99-99-22-07-03-17 зазначили: госпсуб'єкти, які використовують ПТКС при розрахунках за реалізовані товари (надані послуги) повинні видавати покупцеві розрахунковий документ встановленої форми (фіскальний чек).
Із 2015 року позиція податківців не змінилася. У листі від 04.11.2016 р. №23689/6/99-99-14-05-01-15 ДФСУ стверджує:
«У разі якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено із застосуванням платіжних систем FORPOST, LiqPay, PayPal, Portmone.com тощо, у тому числі і з використанням програмно-технічних комплексів самообслуговування (далі - ПТКС), суб'єкт господарювання зобов'язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та відповідним чином оформлений гарантійний талон.
Під час повернення товару споживач, що придбав товар, звертається до представника інтернет-магазину та надає усі наявні документи, у тому числі розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та чек із ПТКС. У разі повернення товару, оплату за який було здійснено з використанням ПТКС, повернення грошових коштів споживачу здійснюється у готівковій або безготівковій формі».