• Посилання скопійовано

Чи потрібно попередньо програмувати в РРО найменування послуг та ціни?

Чи можна при попередньому програмуванні в РРО назв послуг зазначити «інформаційна послуга», без подальшої деталізації? Чи обов’язково попередньо програмувати ціни послуг?

Відповідно до Закону про РРО потрібно попередньо запрограмувати в РРО: 

  • Найменування товарів (послуг). Назви товарів (послуг) повинні давати змогу ідентифікувати окремі товари (послуги), що надаються суб’єктом господарювання.
  • Ціну товарів (послуг). Якщо закон вимагає попереднє програмування ціни, отже, її не можна вводити безпосередньо при продажу.

Так, відповідно до ст. 2 Закону про РРО, електронний контрольно-касовий апарат - реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування найменування і ціни товарів (послуг) та облік їх кількості, друкування розрахункових та інших звітних документів.

Ці вимоги до РРО деталізовані у п. 14 Вимог №199: у режимі попереднього програмування програмний реєстратор забезпечує програмування:

найменування товарів (послуг) (із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД та цифрового значення штрихового коду товару);

  • цін товарів (послуг);
  • кількості товарів (послуг);
  •  ставки податку на додану вартість, акцизного податку;
  • алгоритму розрахунку податків;
  • знижок, націнок тощо.

Також відповідно до пп. 11 ст. 3 Закону про РРО суб’єкт господарювання повинен проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування товарів (послуг) (із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних товарів), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Крім цього, у п. 2 Положення №13 визначено поняття «назва товару (послуги)» -  це слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ. Назва товару (послуги) є обов’язковим реквізитом фіскального касового чеку (див. п. 2 розділу ІІ Положення №13). 

В даному випадку СГ повинен визначити перелік інформаційних послуг, які він надає своїм клієнтам, і дати їм такі назви, щоб можна було ідентифікувати кожну з них, та попередньо запрограмувати їх в РРО. Наприклад, інформаційні послуги у вигляді консультацій можуть називатись так:

  • консультація юриста з питань цивільного законодавства;
  • консультація адвоката зі складання позовної заяви;
  • консультація з питань виховання дитини;
  • консультація з питань бухобліку та оподаткування;
  • консультація з працевлаштування в США;
  • інформаційний супровід отримання візи тощо.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи можна компенсувати витрати за копією фіскального чека?
    ТОВ – неплатник ПДВ компенсує працівнику витрати, понесені у відряджені. Працівник надав копію фіскального чека. Чи може підприємство використати таку копію або витяг з електронного кабінету платника податків для компенсації витрат?
    21.11.2024242
  • Чи можна відмовитися від застосування касового методу?
    ТОВ працює з покупцями, що здійснюють оплату з казначейського рахунку. Інколи один і той же покупець проводить оплату з різних рахунків. Через це виникає багато помилок. Чи може підприємство орієнтуватися лише на першу подію? Які наслідки незастосування касового методу при оплаті з казначейського рахунку?
    15.10.2024682
  • Що робити, якщо «заглючив» РРО?
    Стався збій в роботі РРО, внаслідок чого виторг ФОПа за 30.09.2024 р. був включений у Z-звіт за 01.10.2024 р. Як правильно задокументувати цю операцію? Як заповнити книгу доходів?
    14.10.20247622
  • Як виправляти помилки в чеках РРО?
    Покупцю видали чек, у якому помилково зазначили форму оплати, наприклад, замість готівкової форми зазначили оплату карткою або навпаки. Чи можна провести повернення чека для зміни форми оплати без повернення товару? Чи можна зробити повернення чека, якщо вже пройшов місяць від дати видачі помилкового?
    27.09.2024572
  • Порушено порядок внесення виручки на рахунок підприємства: як виправити?
    Касир отримав кошти з каси для подальшої здачі на поточний рахунок підприємства. Проте він вніс кошти на особисту платіжку картку та перерахував на рахунок підприємства з призначенням платежу - «Власні кошти». Як виправити помилку?
    19.09.2024705