• Посилання скопійовано

Перереєстрація РРО: за яких умов здійснювати?

За яких умов та в якому порядку необхідно перереєструвати РРО?

Зареєстрований РРО суб'єкт господарювання повинен перереєструвати у таких випадках:

1) з метою використання РРО в іншій господарській одиниці;

2) у разі зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб'єкта господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб'єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку;

3) у разі зміни даних щодо суб'єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні;

4) у разі зміни сфери застосування РРО;

5) у разі зміни версії внутрішнього програмного забезпечення РРО;

6) у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах реєстраційного посвідчення, втрати або непридатності його для використання;

У разі виникнення підстав 3 — 6 суб'єкт господарювання подає контролюючому органу документи на проведення перереєстрації протягом 5 робочих днів, що настають за днем, у якому виникли відповідні зміни. А от щодо причини, зазначеної у п. 1, то вважаємо за доцільне подати документи на перереєстрацію до початку застосування РРО на новій господарській одиниці.

Після отримання належним чином оформлених документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційної системи ДФС та видає суб'єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

Для перереєстрації РРО суб'єкт господарювання подає до контролюючого органу такі документи:

  • реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації;
  • довідку про опломбування РРО (у разі внесення змін про місцезнаходження, які потребували переопломбування РРО);
  •  реєстраційне посвідчення.

Для перереєстрації РРО з причини зміни господарської одиниці суб'єкт господарювання подає такі документи:

  • реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації;
  • довідку про опломбування РРО (у разі внесення змін про місцезнаходження, які потребували переопломбування РРО);
  • реєстраційне посвідчення;
  • копію документа на право власності або документа, що дає право на розміщення господарської одиниці (договір оренди тощо), де буде використовуватися РРО;
  • копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Питання щодо проведення перереєстрації РРО в зв'язку з перейменуванням вулиці (чи населеного пункту) залишається відкритим. З одного боку, в чеках РРО повинна відображатись правильна адреса (зі змінами). З іншого боку — податківці зазначають, що перереєстрація РРО у разі зміни назви вулиці (населеного пункту) проводиться після внесення змін до документа на право власності або права на розміщення господарської одиниці. При цьому строків для внесення таких змін та відповідальності у разі нездійснення немає.

Таким чином, на нашу думку, правильним варіантом буде — після зміни назви вулиці (населеного пункту) внести зміни до документів на право власності (розміщення) господарської одиниці і в п'ятиденний термін провести перереєстрацію РРО.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи можна компенсувати витрати за копією фіскального чека?
    ТОВ – неплатник ПДВ компенсує працівнику витрати, понесені у відряджені. Працівник надав копію фіскального чека. Чи може підприємство використати таку копію або витяг з електронного кабінету платника податків для компенсації витрат?
    21.11.2024561
  • Чи можна відмовитися від застосування касового методу?
    ТОВ працює з покупцями, що здійснюють оплату з казначейського рахунку. Інколи один і той же покупець проводить оплату з різних рахунків. Через це виникає багато помилок. Чи може підприємство орієнтуватися лише на першу подію? Які наслідки незастосування касового методу при оплаті з казначейського рахунку?
    15.10.2024686
  • Що робити, якщо «заглючив» РРО?
    Стався збій в роботі РРО, внаслідок чого виторг ФОПа за 30.09.2024 р. був включений у Z-звіт за 01.10.2024 р. Як правильно задокументувати цю операцію? Як заповнити книгу доходів?
    14.10.20247632
  • Як виправляти помилки в чеках РРО?
    Покупцю видали чек, у якому помилково зазначили форму оплати, наприклад, замість готівкової форми зазначили оплату карткою або навпаки. Чи можна провести повернення чека для зміни форми оплати без повернення товару? Чи можна зробити повернення чека, якщо вже пройшов місяць від дати видачі помилкового?
    27.09.2024573
  • Порушено порядок внесення виручки на рахунок підприємства: як виправити?
    Касир отримав кошти з каси для подальшої здачі на поточний рахунок підприємства. Проте він вніс кошти на особисту платіжку картку та перерахував на рахунок підприємства з призначенням платежу - «Власні кошти». Як виправити помилку?
    19.09.2024705