• Посилання скопійовано

Підприємець отримав статус пенсіонера: чи повідомляти ДФС?

Чи потрібно підприємцю сповіщати ДФСУ про отримання статусу пенсіонера?

ДФСУ в ІПК від 02.02.2018 р. №431/К/99-99-13-02-01-14/ІПК наголосила, що на сьогодні обмін даними між ДФСУ, Пенсійним фондом та фондами соціального страхування відбувається відповідно до протоколів обміну інформацією, розроблених на виконання Порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів України, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 19.09.2013 р. №494постановою ПФУ від 19.09.2013 р. №16-1.

Так, ДФСУ та ПФУ складено Протокол №10/1 (далі — Протокол) про обмін інформацією щодо даних про фізичних осіб (платників єдиного внеску) — пенсіонерів за віком або інвалідів.

Відповідно до норм Протоколу, Пенсійний фонд України надає Державній фіскальній службі України інформацію щодо фізичних осіб (платників ЄСВ) про те, що вони є пенсіонерами за віком або інвалідами із зазначенням дати встановлення пенсії або інвалідності.

Отже, фізичній особі — підприємцю, що набуває статусу пенсіонера за віком та отримує відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, окремо повідомляти ДФСУ про такий статус не потрібно.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ЄСВ, соціальний захист»