• Посилання скопійовано

Підприємець отримав статус пенсіонера: чи повідомляти ДФС?

Чи потрібно підприємцю сповіщати ДФСУ про отримання статусу пенсіонера?

ДФСУ в ІПК від 02.02.2018 р. №431/К/99-99-13-02-01-14/ІПК наголосила, що на сьогодні обмін даними між ДФСУ, Пенсійним фондом та фондами соціального страхування відбувається відповідно до протоколів обміну інформацією, розроблених на виконання Порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів України, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 19.09.2013 р. №494постановою ПФУ від 19.09.2013 р. №16-1.

Так, ДФСУ та ПФУ складено Протокол №10/1 (далі — Протокол) про обмін інформацією щодо даних про фізичних осіб (платників єдиного внеску) — пенсіонерів за віком або інвалідів.

Відповідно до норм Протоколу, Пенсійний фонд України надає Державній фіскальній службі України інформацію щодо фізичних осіб (платників ЄСВ) про те, що вони є пенсіонерами за віком або інвалідами із зазначенням дати встановлення пенсії або інвалідності.

Отже, фізичній особі — підприємцю, що набуває статусу пенсіонера за віком та отримує відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, окремо повідомляти ДФСУ про такий статус не потрібно.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ЄСВ, соціальний захист»