• Посилання скопійовано

Виправляємо помилки у повідомленні про прийняття працівника на роботу

Підприємством допущена помилка при поданні "Повідомлення про прийняття працівника на роботу". Як можна виправити помилку, якщо з моменту подання повідомлення пройшло більше місяця та яка можлива відповідальність за таку помилку?

Форма повідомлення про прийняття на роботу, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. №413, передбачає два типи форми: початкова або скасовуюча. Однак порядку подання скасовуючої або уточнюючої форми самою постановою не визначено, інструкції до її подання немає. Оскільки така форма не є податковою звітністю, норми Податкового кодексу України щодо подання уточнюючих розрахунків на це повідомлення не поширюється.

В листі від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 Міністерство соціальної політики України зазначало, що в разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними. 

Водночас слід зазначити, що законом не встановлено відповідальності за випадки подання такого повідомлення з помилками.

Проте, на нашу думку, усе залежить від того, які це були помилки. Адже головна мета – не просто подати до органу ДФС цей документ, а дійсно повідомити про прийняття нового працівника і дату початку його роботи. І якщо помилку було зроблено при зазначені даних про  працівника або роботодавця, дату прийняття його на роботу і дату початку роботи, податківці можуть стверджувати, що повідомлення їх як таке (тобто, надання обов’язкової інформації) не відбулося. Тому варто виправити помилку якнайшвидше.  

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Кравчук Олексій, д.ю.н., аудитор

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»