• Посилання скопійовано

Добові без проживання та інших доказів фактичного перебування відрядженні

Підприємство надає послуги монтажу. Замовники забезпечують монтажну бригаду житлом (мають власні гуртожитки). Яким документом можна підтвердити, що замовник надає житло нашій монтажній бригаді? Чи варто прописати цю умову окремим пунктом в договорі підряду?

Нагадаємо, що витрати, передбачені пп. «а» пп. 170.9.1 ПКУ не будуть доходом працівника та не підлягатимуть оподаткуванню за наявності підтвердних документів. Такі документи слугуватимуть і підтвердженню виплати добових.

До підтвердних документів належать:

  • транспортні квитки або транспортні рахунки та багажні квитанції (у тому числі електронні квитки);
  • документи, отримані від осіб, які надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи, страхові поліси;
  • документи (виписки та/або відомості з рахунку), що містять визначену законом інформацію про виконані платіжні операції за рахунком, до якого емітовані платіжні інструменти;
  • документи, що підтверджують виконання операції з використанням платіжних інструментів;
  • інші документи, що засвідчують вартість витрат (зокрема, до цих документів можна віднести документи, що підтверджують поїздку на службовому автомобілі – шляховий лист автомобіля тощо).

Також підтвердженням перебування у відрядженні (серед інших документів) та правомірності виплати добових, окрім вищезазначених документів, може бути посвідчення про відрядження.

І те, що у працівників монтажної бригади не буде підтверджуючого документу на проживання, а будуть інші документи, це не робить неправомірним виплату добових. Бо будуть інші документи: квитки на потяг, автобус тощо, якщо бригада їде на службовому авто – будуть шляхові листи та чеки про заправку на АЗС, чеки на харчування (якщо харчуватимуться в кафе) та сам наказ – також підтверджують перебування їх у відрядженні.  Також можливо оформити з приймаючою стороною  акти або наряди на монтажні роботи, з яких буде видно, що саме ці працівники виконували певні роботи на об'єкті замовника.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202488
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202449
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202434
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024364
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426