• Посилання скопійовано

Переведення працівника до іншого підрозділу: як показати в додатку Д5?

Працівника перевели з надомної роботи на роботу в офісі. Чи треба це відображати в додатку Д5 до об'єднаної звітності? Якщо у підприємства є структурні підрозділи і працівника переводять з головного офісу у такий підрозділ, чи треба це відображати у додатку Д5?

Якщо працівник з надомної роботи переводиться на роботу в офісі в межах головного підприємства, де він і числився до того, це в додатку Д5 показувати не треба. 

А ось переведення з головного офісу до іншого структурного підрозділу - так, в додатку Д5 відображається. Для цього передбачено графу 12 цього додатку. 

В опису складання додатку Д5 в Порядку Мінфіну №4 говориться, що: 

  • Д5 до Розрахунку подається платником єдиного внеску, якщо протягом звітного періоду, зокрема, відбувається переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду, або роботу у того самого платника єдиного внеску;
  • в графі 12 Д5 зазначається (1 - так, 0 - ні) у разі переведення, призначення застрахованої особи на іншу посаду або роботу, переміщення до іншого підрозділу. 

При цьому не вказується, а як зазначити, куди саме, у який підрозділ переведено такого працівника. Якщо із назвою посадою це очевидно - зазначається назва посади, на яку працівника переведено, - то для назви підрозділу, куди переводиться працівник (як, власне, і до якого підрозділу він брався на роботу до цього), в формі додатку Д5 окремої графи не передбачено. 

На нашу думку, таку інформацію, все ж таки, варто вказати. Адже на сьогодні інформація з додатку Д5 є електронним аналогом трудової книжки. А в ній назва підрозділу, до якого береться або переводиться працівник, зазначалася обов'язково (зараз запис про таке переведення до паперової трудової книжки вноситься лише на вимогу працівника). 

Так, у пп. 2.14 Інструкції  говориться: у графі 3 пишеться "Прийнятий або призначений до такого-то цеху, відділу, підрозділу, на дільницю, виробництво" із зазначенням його конкретного найменування, а також роботи, професії або посади і присвоєного розряду. Переведення працівника на іншу постійну роботу на тому ж підприємстві оформлюється в такому ж порядку, як і прийняття на роботу. 

Тому в додатку Д5 назву структурного підрозділу можна вказати теж в графі 15 "Назва посади". Щодо заповнення якої у опису Д5 зазначено, що назва посади має відповідати запису у трудовій книжці. Тобто, варто вказати і назву посади, за якою працівник буде працювати у структурному підрозділі, і назву самого структурного підрозділу.  

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202488
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202449
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202434
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024364
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426