Відповідно до ст. 1 Закону України від 22.05.2003 р. №852 «Про електронний цифровий підпис» електронний підпис — це дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.
Сертифікат відкритого ключа (далі — сертифікат ключа) — документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.
Під час реєстрації для отримання сертифіката ключа заявник (фізична особа — підприємець) надає такі документи:
заповнену та підписану заяву на реєстрацію встановленого зразка та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД Міндоходів і формування посиленого сертифіката відкритого ключа;
паспорт або копію паспорта заявника (копії 1 — 4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;
копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
При ідентифікації фізичної особи, зокрема, з’ясовують:
прізвище, ім’я та по батькові;
дату народження;
серію та номер паспорта (або іншого документа, який засвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав.
Отже, ідентифікація фізичної особи стосується конкретно визначеної особи (прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, серія та номер паспорта). Тому фізична особа — підприємець, яка отримала посилені сертифікати відкритих ключів, може скористатися цими ключами для подання звітності в електронному вигляді, зокрема податкової декларації про майновий стан і доходи, як фізична особа.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити