Головна Усі консультації Облік та звітність Первинні документи, типові форми

Первинні документи, що підтверджують витрати підприємця, повинні мати 6 обов'язкових реквізитів

Які обов’язкові реквізити повинні містити первинні документи, що підтверджують витрати фізичної особи – підприємця?

Відповідно до пункту 177.2 статті 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

Згідно із пунктом 177.4 статті 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом ІІІ ПКУ. 

Відповідно до пункту 138.2 статті 138 розділу ІІІ ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ ПКУ.

Разом з тим, згідно із частиною другою статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі за текстом  – Закон № 996) первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: 

назву документа (форми); 

дату і місце складання; 

назву фізичної особи - підприємця, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; 

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; 

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.     

Враховуючи вищевикладене, фізичним особам – підприємцям при оформленні первинних документів слід дотримуватися вимог частини другої статті 9 Закону № 996, які були наведені вище.

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані на нашому сайті - будь ласка, авторизуйтесь.

Якщо поки що ні - зареєструйтесь прямо зараз: це просто, не вимагає Ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Що ще дає реєстрація?

Джерело
ДПІ у Шевченківському районі м. Києва
Рубрика:
Облік та звітність / Первинні документи, типові форми
Теги:
Доходи , Підприємці , Первинні документи

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі