Перш ніж почати розпродаж, підприємство оформляє його документально.
Проведення такого заходу оформлюють наказом чи розпорядженням по підприємству, затвердженим керівником. Бажано скласти Положення про порядок проведення розпродажу.
У документах зазначають:
— мету розпродажу (сезонний розпродаж, зміна сфери діяльності);
— терміни проведення заходу;
— перелік товару, на який поширюється акція;
— розмір знижки;
— порядок оформлення цінників;
— відповідальних за проведення розпродажу;
— метод інформування клієнтів (це можуть бути оголошення, реклама у засобах масової інформації, рекламні оголошення безпосередньо у самому магазині).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити