• Посилання скопійовано

Первинні документи, які підтверджують витрати підзвітної особи

Голова правління ОСББ закупає матеріали в Епіцентрі, розраховується корпоративною картою, бухгалтеру здає квитанцію еквайрингу (де вказано перші та останні чотири цифри карти), чек РРО та товарний чек, де зазначено що покупець-основний роздрібний покупець, і не вказано, що це куплено ОСББ. Чи правильно це?

Докладно про використання корпоративних карток ми писали тут.

Документами, що свідчать про фактичне здійснення господарських витрат з корпоративної картки, будуть стандартні документи - касовий чек РРО, товарний чек, закупівельний акт або інші. Ці документи долучаються до авансового звіту працівника – держателя корпоративної картки, на підставі якого кредитується рахунок 372 та виводиться сальдо розрахунків з працівником щодо отриманих та витрачених підзвітних коштів.

В даному випадку продавець видає чек РРО встановленої форми, у якому не передбачено зазначення найменування покупця. Чека РРО цілком достатньо для підтвердження витрат, понесених підзвітною особою, тому оформлення товарного чека не є обов’язковим. Також не потрібно додавати будь-яку іншу інформацію до чека РРО, крім тієї, яка в ньому вже є. Квитанцію POS-терміналу також не обов’язково додавати до авансового звіту. 

В тих випадках, коли підзвітна особа придбаває товари у такого СГ, який не зобов’язаний застосовувати РРО і, відповідно, не видає чеки РРО, такі придбання можуть підтверджуватися товарним чеком. Оскільки придбання здійснює саме підзвітна особа, яка з точки зору продавця є фізособою - кінцевим покупцем, ми не вбачаємо порушення в тому, що у товарному чеку буде зазначено «кінцевий покупець». Такий товарний чек додається до авансового звіту з метою підтвердження понесених витрат.

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Оформлення послуг спецтехніки та списання палива у 2025 році
    Якими первинними документами у 2025 році необхідно оформлювати надання послуг спецтехніки (екскаватор, гідромолот)? Який документ є підставою для списання палива, використаного такою технікою, і які особливості його заповнення?
    23.06.2025773
  • Оформлення ТТН при доставці товару постачальником та через «Нову пошту»
    Чи необхідно вимагати товарно-транспортну накладну від постачальника у двох випадках: 1) коли постачальник доставляє товар на склад власним транспортом за свій рахунок; 2) коли товар доставляється кур'єрською службою «Нова пошта», з якою є договір і ми отримуємо щомісячні акти з переліком наданих послуг?
    19.06.20251452
  • Нюанси підтвердження поставки через «Нову пошту»
    Чи є видаткова накладна, підписана лише продавцем, та експрес-накладна "Нової пошти" достатнім підтвердженням продажу товару, зокрема, отримання його покупцем, для цілей податкового обліку? Які податкові наслідки відсутності накладної, підписаної покупцем?
    17.06.2025530
  • Заповнення ваги в ТТН для вантажу з великою номенклатурою: правила та наслідки
    Чи обов'язково у товарно-транспортній накладній заповнювати вагу брутто для кожної номенклатурної позиції, якщо їхня кількість значна (50-100 позицій запчастин)? Чи достатньо вказати лише загальну вагу? Які можуть бути наслідки за порушення?
    12.06.2025127
  • Порядок підписання ТТН: вантажовідправник та фактичне місце відвантаження
    Товар відвантажується зі складу іншої компанії (відповідальне зберігання). У ТТН вантажовідправником зазначено компанію-зберігача, але підпис ставить представник власника товару, який фактично здійснює відвантаження. Наскільки коректним є таке оформлення товаросупровідного документа і які податкові ризики це може створювати для сторін?
    11.06.20258452