Відповідно до ст. 9 Закону про бухоблік, підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи.
Пунктом 1.2 Положення №88 також визначено, що господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог Положення №88.
Таким чином, без наявності актів виконаних робіт від підрядника підприємство не може здійснювати проведення щодо створення об'єкта «Поліпшення орендованого ОЗ». До моменту отримання первинних документів суми, сплачені за проведені роботи, обліковуються підприємством-замовником як дебіторська заборгованість.
Докладно про облік та податкові наслідки ремонту орендованого приміщення читайте тут>>
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити