Головна Усі консультації Облік та звітність Первинні документи, типові форми

Підставою для бухобліку господарських операції є первинні документи

У 2018 році юрособою проводилися ремонтні роботи орендованого приміщення. Фірма-підрядник виконала замовлені роботи згідно з договором, але акти виконаних робіт не надала. Підприємство оплачувало роботи з розрахункового рахунку окремими частинами згідно з договором. Чи можна без актів підрядника створити «Поліпшення орендованого ОЗ»?

Відповідно до ст. 9 Закону про бухоблік,  підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи.

Пунктом 1.2 Положення №88 також визначено, що господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог Положення № 88.

Таким чином, без наявності актів виконаних робіт від підрядника підприємство не може здійснювати проведення  щодо створення об'єкта  «Поліпшення орендованого ОЗ». До  моменту отримання первинних документів суми, сплачені за проведені роботи, обліковуються підприємством-замовником  як дебіторська заборгованість.

Докладно про облік та податкові наслідки ремонту орендованого приміщення читайте тут>>

 

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані на нашому сайті - будь ласка, авторизуйтесь.

Якщо поки що ні - зареєструйтесь прямо зараз: це просто, не вимагає Ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Що ще дає реєстрація?

Автор:
Степанов Михаил
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Облік та звітність / Первинні документи, типові форми
Теги:
Основні засоби , Ремонт , Первинні документи , Договір

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі