• Посилання скопійовано

Підставою для бухобліку господарських операції є первинні документи

У 2018 році юрособою проводилися ремонтні роботи орендованого приміщення. Фірма-підрядник виконала замовлені роботи згідно з договором, але акти виконаних робіт не надала. Підприємство оплачувало роботи з розрахункового рахунку окремими частинами згідно з договором. Чи можна без актів підрядника створити «Поліпшення орендованого ОЗ»?

Відповідно до ст. 9 Закону про бухоблік,  підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи.

Пунктом 1.2 Положення №88 також визначено, що господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог Положення №88.

Таким чином, без наявності актів виконаних робіт від підрядника підприємство не може здійснювати проведення  щодо створення об'єкта  «Поліпшення орендованого ОЗ». До  моменту отримання первинних документів суми, сплачені за проведені роботи, обліковуються підприємством-замовником  як дебіторська заборгованість.

Докладно про облік та податкові наслідки ремонту орендованого приміщення читайте тут>>

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Степанов Михаил

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Оформлення послуг спецтехніки та списання палива у 2025 році
    Якими первинними документами у 2025 році необхідно оформлювати надання послуг спецтехніки (екскаватор, гідромолот)? Який документ є підставою для списання палива, використаного такою технікою, і які особливості його заповнення?
    23.06.2025811
  • Оформлення ТТН при доставці товару постачальником та через «Нову пошту»
    Чи необхідно вимагати товарно-транспортну накладну від постачальника у двох випадках: 1) коли постачальник доставляє товар на склад власним транспортом за свій рахунок; 2) коли товар доставляється кур'єрською службою «Нова пошта», з якою є договір і ми отримуємо щомісячні акти з переліком наданих послуг?
    19.06.20251622
  • Нюанси підтвердження поставки через «Нову пошту»
    Чи є видаткова накладна, підписана лише продавцем, та експрес-накладна "Нової пошти" достатнім підтвердженням продажу товару, зокрема, отримання його покупцем, для цілей податкового обліку? Які податкові наслідки відсутності накладної, підписаної покупцем?
    17.06.2025540
  • Заповнення ваги в ТТН для вантажу з великою номенклатурою: правила та наслідки
    Чи обов'язково у товарно-транспортній накладній заповнювати вагу брутто для кожної номенклатурної позиції, якщо їхня кількість значна (50-100 позицій запчастин)? Чи достатньо вказати лише загальну вагу? Які можуть бути наслідки за порушення?
    12.06.2025133
  • Порядок підписання ТТН: вантажовідправник та фактичне місце відвантаження
    Товар відвантажується зі складу іншої компанії (відповідальне зберігання). У ТТН вантажовідправником зазначено компанію-зберігача, але підпис ставить представник власника товару, який фактично здійснює відвантаження. Наскільки коректним є таке оформлення товаросупровідного документа і які податкові ризики це може створювати для сторін?
    11.06.20258572