На нашу думку, ні.
Адже платник податку на прибуток веде бухгалтерський та податковий облік не тільки доходів (виручки, яка надходить за цінами згідно з встановленим прейскурантом), а й фактичних витрат, які були понесені. І такі витрати мають бути документально підтверджені. При цьому недостатньо мати документи про придбання запчастин, ремонтних матеріалів, нарахування зарплати. Треба чітко знати перелік запасів, які при кожному з ремонтів були витрачені, амортизацію необоротних активів, яка припадає на такий ремонт, витрати з електроенергії, оплати праці працівників тощо. Документ, який підтверджує такі фактично понесені витрати, це калькуляція собівартості виконаного ремонту (або інший подібний до нього документ, встановлений на підприємстві).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити