Нормативними документами не встановлена форма документа, яким списувати дрова на опалення. Тому кожне підприємство має розробити його самостійно.
Наприклад, це може бути акт кочегара, затверджений керівником, погоджений енергетиком тощо. В акті зазначається, скільки за звітний період використано дров для опалення. Поряд з цим, на наш погляд, мають зазначатися температура зовнішнього повітря і температура приміщень, які опалюються тощо.
Якщо в технічних документах на котел є норми витрат дров, при складанні акту потрібно брати до уваги ці норми. Якщо таких норм немає, підприємство може встановити їх самостійно. Про це ми писали, приміром, тут.
Але щоб списати дрова, вони мають бути на балансі. Таким чином, дрова потрібно звідкись отримати, наприклад, придбати, і показати їх оприбуткування на балансі.
Обліковують дрова на субрахунку 203 «Паливо».
***
Читайте також: