• Посилання скопійовано

Облік нарахованого штрафу та ВЗ на реінвестицію дивідендів за перевіркою ДПС

Перевіркою ДПС нараховано військовий збір та штраф за 2015-2018 рр. при реінвестиції дивідендів. Як обліковувати в бухобліку ці нарахування?

Реінвестицією є господарські операції, що передбачають здійснення капітальних або фінансових інвестицій за рахунок прибутку, отриманого від інвестиційних операцій (пп. "в" пп. 14.1.81 ПКУ).

У разі реінвестиції дивідентів ПДФО не виникає, а от сплати військовового збіру не уникнути. Аналогічну думку податківці висловили у листі від 03.04.2019 р. №1409/ІПК/26-15-12-03-11.

Зазначимо, що для сплати військового збору при реінвестиції дивідендів не відбувається фактичного утримання з цієї суми військового збору. Цю суму учасники мають внести або на розрахунковий рахунок, або в касу підприємства. 

Донарахування військового збору за результатами перевірки в обліку здійснюватиметься так:

1. Дт 377 Кт 642 - відображено борг учасника за військовим збором;

2. Дт 311 (301) Кт 377 - учасник вніс суму військового збору на розрахунковий рахунок (в касу) підприємства;

3. Дт 642 Кт 311 - сплачено військовий збір до бюджету.

Нарахований штраф слід відобразити на рахунку 948 "Визнані штрафи, пеня, неустойка" у кореспонденції з субрахунком 642.

Нарахування та перерахування штрафу до бюджету відображається в обліку так:

1. Дт 948 Кт 642 - нараховано штраф за несплату податку;

2. Дт 642 Кт 311 - перераховано штраф до бюджету;

3. Дт 791 Кт 948 - віднесення витрат у вигляді сплачених штрафів на фінансовий результат.

В даному випадку, сума штрафних санкцій, нарахована за наслідками перевірок органів ДФС, визнаються витратами згідно з правилами бухгалтерського обліку при визначенні фінансового результату до оподаткування. При цьому на суму таких штрафних санкцій різниця для збільшення фінансового результату до оподаткування не виникає.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Чайові сплачено корпоративною карткою: як облікувати?
    Який порядок бухгалтерського та податкового обліку суми чайових, сплачених працівником (підзвітною особою) з корпоративної платіжної картки, і як це відобразити в авансовому звіті?
    Сьогодні 11:0811
  • Відображення в обліку поточного ремонту виробничого обладнання та вплив на собівартість продукції
    Як коректно відобразити в бухобліку (проведення, періодичність) витрати на поточний ремонт виробничого обладнання, амортизація якого обліковується на рахунку 23 "Виробництво"? Чи включаються ці витрати до складу виробничої собівартості продукції у звітному періоді?
    Сьогодні 10:1616
  • Інвентаризація окремого основного засобу, а не всієї групи: чи дозволено?
    Чи дозволяється підприємству під час проведення річної інвентаризації основних засобів здійснити інвентаризацію лише одного конкретного об'єкта, а не всієї групи (підгрупи) основних засобів, закріпленої за матеріально відповідальною особою?
    Сьогодні 08:0230
  • Перетворення складу на офіс: що в бухобліку?
    ТОВ на загальній системі орендує нежитлове приміщення, яке може викоритовувати як склад чи офіс. Частину приміщень, яку раніше використовували як складські, керівник хоче відремонтувати і використовувати як офісні. Які документи треба оформити, щоб перевести приміщення із складських в офісні? Як правильно оформити документи, щоб ремонт цих приміщень (заміна дверей, штаклювання, заміна підлового покриття) можна віднести на витрати? Які бухгалтерські проведення при переведенні складських кімнат в офісні?
    14.10.202532
  • Відображення в обліку встановлення системи вентиляції за рахунок коштів гранту
    Підприємство - платник податку на прибуток отримало грант на встановлення нової системи вентиляції у виробничому приміщенні. Як відобразити в обліку дану операцію: як модернізацію чи новий об’єкт ОЗ?
    14.10.202520