• Посилання скопійовано

Як правильно оформити податкову накладну на кількох сторінках?

Ми виписуємо ПН, виходить 4 сторінки. Як правильно оформити ПН на кількох сторінках? Тобто треба роздруковувати з двох боків аркуш чи на кожному аркуші одна сторінка? Печатка одна в кінці? Ці ж запитання стосуються і видаткової накладної.

Первинні документи оформлюються у порядку, передбаченому Законом про бухоблік та Положенням №88. Згідно зі ст. 9 Закону про бухоблік, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій, а отже, документи повинні містити весь перелік номенклатури.

Відповідно до ст. 1 Закону про бухоблік, первинний документ — документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Крім того, згідно з п. 2.15 Положення №88, первинні документи повинні відображати обов'язкові реквізити та відповідність господарської операції. Тобто у видатковій накладній арифметичні підсумки повинні відповідати сумі всіх наявних рядків з посиланням на договір або рахунок. Видаткова накладна — це документ, який супроводжує господарську операцію і на підставі якого обліковується рух ТМЦ.


Податкова накладна — документ, який платник податку на додану вартість зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу. ПН заповнюється уповноваженою особою платника, підписується та скріплюється печаткою.

Варто звернути увагу на таке:

 якщо кількість найменувань відвантажених товарів перевищує кількість рядків, відведених для їх розміщення у бланку ПН, можна доповнити бланк ПН необхідною кількістю рядків (пп. «е» п. 201.1 ПКУ та п. 12.2 Порядку №1379). Оскільки до розділу I ПН вносяться дані в розрізі номенклатури поставки товарів/послуг, кількість рядків у цьому розділі не регламентовано, тобто платник податку залежно від виробничої необхідності може використовувати потрібну кількість рядків;

ПН скріплюється основною печаткою продавця або печаткою «для податкових накладних».

Пунктом 16 Порядку №1379 визначено, що всі складені примірники ПН підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку. Якщо через значну кількість рядків розділу I ПН оформлена на кількох сторінках, то уповноважена особа підписує та скріплює печаткою останню сторінку такої ПН. Ставити печатку на кожній сторінці ПН не потрібно, адже поле «М. П.» в накладній тільки одне. Така ж позиція фахівців ДПСУ висловлена в ЄБПЗ.

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Кондзелка Марьяна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • ПДВ при вивезенні з митного складу за межі митної території України нерозмитнених товарів
    Підприємство помістило імпортовані товари в режим «митного складу», ПДВ не сплачувалося, ПК не відображалося, та планує їх реекспортувати, що звільнено від ПДВ згідно пп. 206.5 ПКУ. При цьому отримано податковий кредит з ПДВ на послуги зберігання та транспортування цих товарів. Чи потрібно нараховувати компенсуючий ПДВ за п. 198.5 ПКУ на ці послуги? Чи потрібно нараховувати компенсуючі ПДВ за ст. 199 ПКУ?
    21.11.20245
  • Як скласти РК при заміні товару та поверненні коштів постачальнику?
    Покупець повернув товар. Було відвантажено інший товар, а різницю коштів повернено. Як скласти ПН та РК за даною операцією?
    19.11.2024480
  • Як відобразити в декларації з ПДВ відмову у бюджетному відшкодуванні?
    Підприємство отримало акт позапланової документальної невиїзної перевірки, в якому відмовлено у відшкодуванні ПДВ на 170 000 грн і визначено заниження значення рядку 21 декларації з ПДВ за серпень 2024 р. на 170 000 грн. Чи має право підприємство подати УР за серпень 2024 р., в якому буде прибрано вищезазначену суму із заяви на відшкодування і включено до рядка 21? Чи можливо уникнути андміністративної відповідальності посадовим особам підприємства за ст. 163.1КУпАП (помилки в податковому обліку)?
    15.11.202426
  • Надання рекламних послуг нерезиденту: що з ПДВ?
    ТОВ на загальній системі, платник ПДВ, надає нерезиденту рекламні послуги, які не є об’єктом ПДВ за пп. «б» пп.186.3 ПКУ. Чи є рекламними послуги: організація онлайн-виступу представників нерезидента на конференції; медіа-підтримка — розміщення новин про співпрацю; розміщення логотипу нерезидента на рекламних носіях конференції як партнера; розміщення стаціонарного банера в зоні конференції. Чи буде онлайн-участь нерезидента електронною послугою з місцем надання — реєстрацією отримувача?
    14.11.202425
  • Формування податкового кредиту за касовим методом після спливу 365 днів
    Податковий кредит формуємо з сум ПДВ, визначених згідно з коефіцієнтом розподілу, тобто частково за касовим методом та частково за загальними правилами. У липні 2023 р. від постачальника отримані послуги, які були оплачені не в повній сумі. У декларації з ПДВ за липень 2023 року до ПК включено ПДВ за ПН за цей же період відповідно до коефіцієнту розподілу. У серпні 2024 р. оплачується заборгованість за отримані в липні 2023 р. послуги і, відповідно, в декларації за серпень 2024 р. до ПН включається пропорційна до оплати сума ПДВ ПН за липень 2023 року. Тобто включається сума ПДВ ПН, дата складання якої більше 365 днів. Чи правомірне таке формування ПК?
    14.11.2024248