Відповідно до п. 8 Порядку ведення реєстру затвердженого наказом ДПАУ «Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення») від 24.12.2010 р. №1002, у розділі I Реєстру відображають податкові накладні, видані у випадках, визначених пунктом 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом МФУ від 01.11.11 р. №1379, розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), вантажні митні декларації (далі — ВМД).
Облік виданих податкових накладних проводиться у день виникнення податкових зобов’язань, дата виникнення яких визначається відповідно до вимог статті 187 розділу V ПКУ.
Облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об’єктом обкладення ПДВ відповідно до вимог статті 196 розділу V ПКУ, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку(п. 8.4 Порядку №1379).
Відповідно до пунктів 201.14. — 201.15 статті 201 розділу V ПКУ від 02.12.2010 р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями) платники податку зобов’язані вести окремий облік операцій з постачання та придбання товарів/послуг, які підлягають оподаткуванню, а також які не є об’єктами оподаткування та звільнені від оподаткування згідно з цим розділом.
Зведені результати такого обліку відображають у податкових деклараціях, форма яких встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ. Платник податку веде реєстр виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді, у якому зазначаються порядковий номер податкової накладної, дата її виписування (отримання), загальна сума постачання та сума нарахованого податку, а також реєстраційний номер платника податку — продавця, який видав податкову накладну такому платнику податку. Форма і порядок заповнення реєстру виданих та отриманих податкових накладних встановлюються відповідно до вимог розділу II ПКУ.
Вартість послуг з розрахунково-касового обслуговування та порядок їх нарахування зазвичай передбачається у договорі між клієнтом та банком. Якщо договором передбачено оформлення акта про надання таких послуг раз на місяць, то підприємство на підставі цього документа відображатиме такі послуги у Реєстрі раз на місяць.
Якщо ж єдиний акт не оформляється, а підприємство відображає витрати на разрахунково-касове обслуговування на підставі банківських виписок, то відображати у Реєстрі потрібно кожну з таких виписок.
Відповідно до п. 11.4 Порядку №1002 у графі 5 зазначається вид документа, зокрема «НП» — документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ.
За порушення законів з питань оподаткування передбачено фінансову, адміністративну та кримінальну відповідальність (п. 111.1 статті 111 розділу II ПКУ). За порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку може бути застосовано адмінштраф у розмірі від 5 до 10 н.м.д.г. (на сьогодні це від 85 грн до 170 грн) (стаття 1631 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. №8073).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити