Так, у покупця є загороза щодо підтвердження сум ПДВ за податковою накладною, що складена з такими порушеннями. Електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та призвище у податковій накладній при її видачі покупцю, не можуть належати різним особам.
Для делегування права підпису податкової накладної іншій посадовій особі, платник ПДВ отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає контролюючому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи.
При складанні документа накладається електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної, ініціали та прізвище якої зазначені у формі накладної. Реєстрація документа в Єдиному реєстрі здійснюється після перевірки електронного цифрового підпису в ДПІ.
У покупця — платника ПДВ є можливість отримати витяг з Єдиного реєстру податкових накладнх, у якому наводяться відомості щодо податкової накладної, зокрема дані щодо особи, яка виписала податкову накладну.
Згідно абз. 14 п. 201.10 ПКУ порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період. Відповідно до п. 2 Порядку №957 (затверджений наказом Мінфіну від 22.09.2014 р. №957) податкова накладна та додатки до неї складаються та надаються покупцю в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи. А далі п. 7 зазначеного порядку уточнюється, що право на податковий кредит втрачається у разі порушення порядку заповнення податкової накладної.