Відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29.12.2010 р. №1246 платник ПДВ з метою отримання інформації, що міститься в Єдиному реєстрі податкових накладних може скласти запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді у відповідному форматі. У разі виявлення невідповідності формату надсилається квитанція із зазначенням причини.
На підставі сформованого запиту платник податку може отримати не тільки витяг до конкретної податкової накладної (розрахунку коригування) а й повідомлення про реєстрацію податкових накладних за певний період. Для цього під час формування запиту потрібно поставити позначку “х” у відповідному місці форми запиту. Зауважимо, що інформація про факт реєстрації податкових накладних формується за певний період часу — 5 днів. Відповідно для отримання інформації за зареєстрованими податковими накладними у січні потрібно сформувати декілька запитів.
У повідомленні наводиться: номер документа, дата виписки, вид документа та ІПН продавця.
Крім цього є можливість і отримання самих податкових накладних (розрахунків коригування) в електронній формі, якщо зробити відповідне позначення, щодо іморту документів.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити