Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 №708, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.12.2013 за №2118/24650.
При занесенні до розділу І «Видані податкові накладні» Реєстру податкових накладних, що виписані при постачанні товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований платником ПДВ:
- у графі 1 записується порядковий номер податкової накладної;
- до граф 2, 3 переносять відповідні реквізити податкової накладної;
- у графі 4 «вид документа» проставляється позначення «ПНП02» (постачання неплатнику податку);
- у графі 5 «найменування (прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи – підприємця) покупця» записується «Поставка неплатнику податку» або «Натуральна виплата в рахунок оплати праці фізичним особам» тощо;
- у графі 6 «Індивідуальний податковий номер платника податку – покупця» проставляється нуль «O»;
- у графах 7 - 13 відображаються вартісні показники щодо поставки товарів/послуг.
З цим та іншими роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 101.21).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити