LiqPay - це web-інтерфейс ПриватБанку, за допомогою якого власники банківських карток Mastercard/VISA оплачують товари/послуги.
У разі оплати з використанням банківських карток дата виникнення ПЗ з ПДВ виникає не датою першої події за пп. 187.1 ПКУ, а згідно з нормами пп. 187.5 ПКУ: «У разі, якщо постачання товарів/послуг здійснюється з використанням кредитних або дебетових карток, дорожніх, комерційних, іменних або інших чеків, датою збільшення податкових зобов'язань вважається дата, що засвідчує факт постачання платником податку товарів/послуг покупцю, оформлена податковою накладною, або дата виписування відповідного рахунка (товарного чека), залежно від того, яка подія відбулася раніше».
Тобто, при оплаті картками датою виникнення ПЗ з ПДВ є перша подія – постачання товарів, послуг, чи виписування рахунку.
Щодо виписування рахунку
Наприклад, якщо юрособа підключила на своєму сайті систему LiqPay для здійснення оплати, уклавши з банком договір еквайрингу, і клієнт на сайті вибирає товар, послугу, здійснюючи оплату, то під виписуванням рахунку в цьому контексті буде процедура вибору клієнтом товару, натискання кнопок з вибору товару і оплати.
Отже, якщо рахунок на оплату виписано (здійснена наведена вище процедура) 06.07.21 р., то це є першою подією, якою і складають ПН, відображаючи ПЗ з ПДВ.
Причому сума постачання складає 1250 грн. На суму комісії вона не зменшується. Таким чином, ПН складається на всю суму постачання – 1250 грн.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити