По-перше, варто зазначити, що можливість реєстрації ПН/РК зберігається за суб'єктом господарювання до дати, якою здійснюється анулювання свідоцтва платника ПДВ. Після дати анулювання свідоцтва суб'єкт господарювання вже не зможе зареєструвати ПН чи РК незалежно від того, якою датою було складено такий документ. Однак штрафи за незареєстровані податкові накладні однаково будуть застосовуватись.
По-друге, останнім звітним (податковим) періодом для анульованих платників є період, який розпочинається з дня, наступного за останнім днем попереднього податкового періоду, до дня анулювання реєстрації. За такий останній звітний період суб'єкт господарювання подає декларацію з ПДВ у звичайний строк (протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця). Після спливу граничного терміну подання декларації суб'єкт господарювання вже не зможе подати таку декларацію.
По-третє, якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, не пізніше дати анулювання слід визначити податкові зобов'язання за такими товарами/послугами, необоротними активами виходячи зі звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів. На такі ПЗ суб'єкт господарювання складає та реєструє ПН у визначені законодавством терміни. Як складається така ПН, ми розглядали у нашій консультації>>
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити