На сьогодні такі критерії відсутні, а платникам ПДВ слід керуватися положеннями п. 200.7 ПКУ.
У цьому пункті зазначено, що платник ПДВ, який має право на отримання бюджетного відшкодування (тобто, у якого є від’ємне значення суми ПДВ, що відповідає вимогам пп. «б» п. 200.4 ПКУ) та прийняв рішення про повернення його суми, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.
Законом «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 р. №1797-VII (набув чинності з 01.01.2017 р.) пп. 200.7.1 - 200.7.3 ПКУ було викладено у новій редакції.
Відповідно до пп. 200.7.1 ПКУ формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
Далі в цьому підпункті наведено перелік даних, що вносяться до такого Реєстру. При цьому вимог щодо рівня середньої зарплати, кількості працівників, обсягу роботи цей перелік не містить. Крім того, внесення даних до Реєстру здійснюється посадовими особами відповідних органів з дотриманням вимог Законів щодо електронного підпису та електронного документообігу.
Порядок ведення та форма Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування затверджені постановою Кабміну від 25.01.2017 р. №26.
Заяви про повернення сум бюджетного відшкодування автоматично вносяться до Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження. Узгоджені суми бюджетного відшкодування повертаються також у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру (пп. 200.7.2 ПКУ).
Дані Реєстру, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування, не є інформацією з обмеженим доступом та підлягають щоденному, крім вихідних, святкових та неробочих днів, оприлюдненню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (пп. 200.7.3 ПКУ).
Пункти 200.19 - 200.21 ПКУ Законом №1797 було виключено.
Ми про ці пункти згадали, тому що Законом «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 р. №71-VIII (набув чинності з 01.01.2015 р.) п. 200.19 ПКУ було викладено у новій редакції, яка містила критерії, одночасна відповідність яким, надавала платникам право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ.
Далі Законом «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015 р. №909-VIII (набув чинності з 01.01.2016 р.) п. 200.19 ПКУ знову було викладено у новій редакції, яка містила критерії платників податку, одночасна відповідність яким була підставою для внесення заяви про повернення суми бюджетного відшкодування такого платника до Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити