Інструкція про порядок формування бази даних про вкладників — фізичних осіб у учасниках (тимчасових учасниках) Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, затверджена рішенням адміністративної ради Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 14.11.2002 р. №13 (у редакції рішення адміністративної ради Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 09.04.2009 р. №10) (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 06.12.2002 р. за №956/7244), далі — Інструкція, встановлює загальні вимоги щодо накопичення та збереження потрібної інформації про вкладників, які є обов'язковими стандартами.
Згідно з Інструкцією учасники (тимчасові учасники) Фонду (банки, філії іноземного банку, включені до Реєстру учасників (тимчасових учасників) Фонду), зобов'язані формувати бази даних про вкладників — фізичних осіб, у яких містяться дані про вкладника, які згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» є персональними даними, а база даних про вкладників є базою персональних даних.
З огляду на зазначене учасники Фонду — банки, філії іноземного банку здійснюють обробку персональних даних у базах даних про вкладників — фізичних осіб і відповідно є володільцями таких баз.
Таким чином, на учасників Фонду — банки, філії іноземного банку відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» покладено обов'язок здійснити комплекс заходів, пов'язаних з обробкою персональних даних вкладників, та зареєструвати відповідні бази персональних даних у Державній службі з питань захисту персональних даних.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити