• Посилання скопійовано

Що потрібно для того, щоб мати власні пересувні автозаправні станції для власного транспорту?

Юрособа, яка має підрозділи по всій Україні, закупила заправні станції, які планувалось, що будуть їздити по всій Україні і заправлятимуть автомобілі компанії. Чи потрібно в такому випадку реєструвати акцизний склад та реєструвати акцизні накладні? Чи потрібні ще якісь дозволи чи ліцензії? І як правильно вести бухоблік такого пального (заправної станції)?

Резервуари, які використовуються для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання пального, не є акцизним складом. Відповідно, такі заправні станції не є акцизними складами.

Але потрібна ліцензія на зберігання пального. Докладніше про це – у наших матеріалах тут та тут>> 

Облік використання пального на роботу власного автотранспорту ведеться за загальними правилами. Ми описували їх тут для легкових автомобілів, але для іншого транспорту принципи будуть такі ж самі. Також пропонуємо до уваги цю консультацію:   

Схема бухобліку придбання та використання пального

Зміст господарської операції

Д-т

К-т

Сума, грн

Придбання пального у постачальника, завантаження заправної станції. Облік на рах. 203 доцільно вести в розрізі місць зберігання – заправних станцій (зс)

203/зс

631

10000,00

Податковий кредит з ПДВ

641

631

2000,00

Заправка пальним автомобілів – переміщення пального із заправних станцій (зс) на автомобілі (а)

203/а

203/зс

10000,00

Списання витраченого пального – за даними роботи автомобілів за звітний період

23, 91 92, 93, 949

203/а

8500,00

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Ліцензії і дозволи»

  • Чи потрібна легалізація або апостилювання податкових документів, виданих податковими органами Польщі?
    Для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених у Польщі, платник зобов'язаний отримати від державного органу Польщі довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Чи потрібно її легалізувати або апостилювати для надання ДПС України?
    25.04.202422
  • Чи змінювати ліцензію при встановленні додаткової ємності для зберігання?
    У заяві на отримання ліцензії в 2022 році зазначено місце зберігання пального з типом об’єкта оподаткування «213» (завод), відповідно до форми №20-ОПП, і в ліцензії на 5 років визначено ліміт 20 000 л. В 2023 році придбана ще одна ємність і фактично кількість зберігання пального збільшилась до 30 000 л. Чи подавати форму №20-ОПП? Чи подавати заяву на збільшення ліміту в ліцензії на зберігання пального?
    22.04.202430
  • Ануляція ліцензії на зберігання пального: а може відповідальне зберігання?
    Підприємство придбало ПММ 28.03.2024 р. Акцизну накладну від продавця зареєстровано 28.03.2024 р. Заяву на анулювання ліцензії в зв’язку зі зміною адреси акцизного складу підприємство подало 26.03.2024 р. Витяг з розпорядження щодо анулювання ліцензії на зберігання ПММ для власних потреб датовано 28.03.2024 р. Коли ліцензія на зберігання вважається анульованою? Чи можна передати на зберігання пальне, якщо ліцензію анульовано?
    22.04.202425
  • Сплата та продовження ліцензії на оптовий продаж алкогольних напоїв під час воєнного стану
    Підприємство має ліцензію на оптовий продаж алкогольних напоїв. У цьому місяці повинні продовжувати її ще на рік та сплатити 500 000 грн. Чи можна до кінця воєнного стану не платити ці 500 000 грн за продовження цієї ліцензії, а оплатити цю суму протягом 30 днів після скасування воєнного стану? Чи поширюється звільнення на ліцензію оптового продажу алкогольних напоїв?
    09.04.2024111
  • Чи застосовує касовий метод підприємство, якщо дозвіл на будівництво отримано до 10.10.2022 року?
    ТОВ отримало дозвіл на будівництво багатоквартирного будинку до 10.10.2022 року. В березні 2023 року ТОВ отримує право власності на квартиру (перше постачання) і на наступний день продає цю квартиру покупцю. В обліковій політиці касовий метод не застосовується. Чи потрібно застосовувати касовий метод? Коли виникають зобов’язання з ПДВ: при отримані дозволу або ж все-таки при оплаті за квартиру?
    20.03.202443