Відповідно до п. 1 гл. 4 розд. ІІ Порядку №547, реєстрація РРО діє до дати її скасування, що, зокрема, відбувається у випадках, коли:
- суб'єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за ф. №4-РРО (додаток 4);
- вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів РРО або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до такого реєстру та був зареєстрований у контролюючому органі до створення такого реєстру;
- закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;
- змінено власника РРО.
Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в ЦСО, з яким суб'єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Разом із заявою про скасування реєстрації суб'єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення (п. 3 гл. 4 розд. ІІ Порядку №547).
Нагадаємо, що строк між первинною реєстрацією РРО та датою їх виключення з Державного реєстру не може становити менше 7 років (ч. 3 ст. 12 Закону про РРО).
У п. 3 Порядку №601 зазначено, що технічному обслуговуванню та ремонту підлягають РРО реєстратори вітчизняного та іноземного виробництва, які внесено до Державного реєстру РРО та які відповідають програмній і конструкторсько-технологічній документації виробника і строк служби яких не вичерпався, за наявності комплекту експлуатаційних документів і відповідного договору продавця з виробником (постачальником).
Крім того, норми п. 10 Порядку №601 зобов'язують продавця під час продажу РРО:
- перевірити наявність експлуатаційних документів та непорушність пломб виробника, відповідність його комплектності експлуатаційним документам (у присутності покупця);
- зробити запис у паспорті (формулярі) про дату продажу, скріпити його підписом уповноваженої особи продавця та штампом підприємства, яке здійснює такий продаж;
- видати покупцю документи, що засвідчують факт купівлі та містять перелік центрів сервісного обслуговування, які уклали з виробником (постачальником) договір про технічне обслуговування та ремонт цієї моделі РРО.
Таким чином, ФОП може продати РРО, що був у використанні, за таких умов:
- з моменту першого введення в експлуатацію РРО минуло не більше 7 років;
- модель РРО є в Держреєстрі РРО та версія його внутрішнього програмного забезпечення (прошивки) відповідає реєстру;
РРО розпломбований та знятий з обліку в податковому органі колишнім власником; - РРО повинен відповідати нормальному технічному стану (проведена технічна експертиза в ЦСО перед опломбуванням);
- наявність документів, що підтверджують придбання майбутнім власником (техпаспорт на РРО, видаткова накладна про придбання, договір купівлі-продажу, акт прийому-передачі).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити