З клієнтом потрібно оформити акт про надані послуги. Саме цей документ слугуватиме підтвердженням факту надання саме послуг, а не реалізації товарів. А щоб вже взагалі не переживати щодо неправильного зазначення призначення платежу рекомендуємо від клієнта отримати лист (у довільній формі), де він вкаже, наприклад, таке: «в платіжній інструкції №.. від … було помилково вказано призначення платежу «за товар». Насправді це оплата за надані послуги з ремонту автомобіля згідно із актом №… від …).
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс
Передплатити