Наказом №481 від 16 вересня 2013 р. Міністерство доходів і зборів України затвердило нову книгу обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці та самозайняті особи.
Нова форма книги містить 9 граф (у попередній книзі їх було 12). Книгу обліку доходів та витрат можна вести як у друкованому, так і в електронному вигляді ( за вибором платника податку ). Для цього в порядку ведення книги обліку доходів і витрат прописано низку процедур ( окремо для паперового варіанту, окремо для електронного варіанту книги ), пов'язаних з її реєстрацією в органі Міндоходов.
Записи в книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.
У порядку ведення книги обліку доходів і витрат зазначено, що фізичні особи - підприємці, зареєстровані як платники податку на додану вартість, не включають витрат і доходу суми податку на додану вартість, що входять до ціни придбаних або проданих товарів, робіт і наданих послуг.
Зауважимо,що окремий порядок внесення відомостей до книги встановлено для самозайнятих осіб. Дані книги заповнюються в гривнях з копійками і використовуються самозайнятою особою для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити