• Посилання скопійовано

Ведення табеля робочого часу для філій

Підприємство має 2 філії. Чи обов'язково вести табель обліку робочого часу за кожною філією? Чи можна вести один загальний табель по підприємству?

Табель обліку робочого часу – документ первинного обліку, який необхідний для обліку використання робочого часу працівників, а також для контролю над дотриманням установленого режиму роботи, розрахунків із працівниками по заробітній платі, отримання інформації про відпрацьований час, складання статистичної звітності. 

Відповідно до листа Мінпраці від 13.05.2010 р. №140/13/116-10, ведення Табеля є обов’язковим, як для великих, так і малих підприємств. Табель обліку робочого часу – поіменний список усіх працівників підприємства чи організації з відмітками про використання робочого часу протягом облікового періоду. 

Табель відкривається першого числа кожного місяця і передається в бухгалтерію двічі на місяць для розрахунків за першу половину місяця (аванс) та розрахунку заробітної плати за місяць.

Табель зручніше заповнювати уповноваженою на те особою, яка безпосередньо працює з керівниками відділів, філій, цехів, об'єктів тощо, наприклад, кадровиком, який наділений правом вимагати від зазначених керівників надання достовірної інформації про зайнятість працівників. 

На практиці, табель ведеться окремо за категоріями працюючих, а у межах категорій — за табельними номерами або по алфавіту. Якщо підприємство невелике, то табель можна вести один. А ось, якщо підприємство має філії чи відокремлені підрозділи, то потрібно вести табель по кожній філії (відокремленому підрозділу) окремо, при цьому кожний табель затверджується посадовою особою філії, наприклад, її керівником.

Доцільно на підприємстві розробити окреме Положення про ведення табельного обліку, оскільки на законодавчому рівні не затверджено відповідних положень чи роз’яснень. Головне – це забезпечення достовірності обліку робочого часу. Більш докладно – тут>>

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»