Виправлення помилок за 2010 рік
Порядок виправлення помилок за період з початку 2010 року до початку 2011 року ми описували тут. Зокрема, виправлення несумових помилок за цей період здійснюється шляхом подання форми ІНДАНІ (індивідуальні відомості про застраховану особу):
- з відміткою «коригуюча» відбувається технологічна заміна попередньо накопичених відомостей в обліковій картці особи на актуальні відомості;
- з відміткою «скасовуюча» недостовірні відомості облікової картки вилучаються з переліку актуальних для використання, але залишаються в електронному архіві для збереження історії звітності.
Тож, у разі виправлення помилки у ПІБ працівника виникає необхідність подання форми ІНДАНІ з поміткою «коригуюча» і правильними даними. А у випадку з виправленням помилки у ІПН необхідно подати «скасовуючу» форму із помилковим ІПН та коригуючу з правильними.
Виправлення помилок починаючи з січня 2011 року
Порядок виправлення несумових помилок у реквізитах, за період починаючи з січня 2011 року, що стосується застрахованої особи (зокрема, помилки у ПІБ або ІПН) викладено у п. 2 Розділу V Порядку №435.
Так, у разі виявлення таких помилок подаються скасовуючі документи (Таблиця 6 або 5), тобто страхувальник повинен сформувати та подати Звіт за попередній період, який містить перелік таблиць Звіту, відповідну таблицю із зазначенням типу форми «скасовуюча» з відомостями, які були помилкові, на одну або декількох застрахованих осіб та відповідну таблицю із зазначенням типу форми «початкова» із зазначеними правильними відомостями на одну або декількох застрахованих осіб, при цьому таблиця 6 додатку 4 до цього Порядку має містити дані щодо кожної застрахованої особи окремо.
Звіт, сформований для виправлення помилок за попередні звітні періоди, не має містити таблиць 1-4 додатку 4 до цього Порядку. При цьому внесення змін до сум нарахованої заробітної плати або доходу та у зв’язку з цим до нарахованих сум єдиного внеску за звітний місяць при формуванні і поданні скасовуючих документів не допускається.
Також про виправлення несумових помилок ми писали тут>>
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись