• Посилання скопійовано

Оплата командировок не из места работы законодательством не предусмотрена

Каким документом необходимо оформить порядок возмещения расходов на проезд работнику в служебной командировке при его выбытии и убытии не из места постоянной работы?

Вопрос: Каким документом необходимо оформить порядок возмещения расходов на проезд работнику в служебной командировке при выбытии и убытии работника не из места постоянной работы (например, с места проживания)? Достаточно ли для этого приказа директора предприятия? Какие последствия данной операции в бухгалтерском и налоговом учете?

Ответ: Служебной командировкой считается поездка работника по распоряжению руководителя на определенный срок в другой населенный пункт для выполнения служебного поручения вне места его постоянной работы. Согласно ст. 121 КЗоТ, работникам, направляемым в командировки, оплачиваются: суточные за время нахождения в командировке, стоимость проезда к месту назначения и обратно и расходы по найму жилого помещения в порядке и размерах, устанавливаемых законодательством.


Таким образом, с нашей точки зрения, работник имеет право на оплату проезда с места работы до места назначения (командировки) и обратно. Оплата командированному работнику проезда не с места работы (в том числе, места проживания), действующим законодательством не предусмотрена

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Утримання комунального та кредитного боргу за виконавчими листам із суми допомоги за лікарняними
    Підприємство має виконавчі листи за працівниками на погашення боргу за комунальними платежами, кредитами тощо. Чи можна робити утримання із нарахованої суми допомоги з тимчасової непрацездатності (за рахунок підприємства, за рахунок ПФУ, доглядових)?
    16.08.202488
  • Використання автовишки двома працівниками одночасно – водієм та оператором
    На підприємстві є автовишка. Водій, який має категорію С, боїться висоти. Чи можна закріпити автовишку, як авто за працівником з категорією С, а оператором вишки призначити іншого працівника? Чи потрібно отримувати посвідчення на роботу на висоті обом працівникам чи тільки оператору?
    17.06.202420
  • Розрахунок вихідної допомоги з 12 вересня 2023 року
    Як має розраховуватись вихідна допомога з 12.09.23 р., якщо вона визначена в розмірі середньої заробітної плати: за 2 чи 12 місяців?
    20.10.20231 126
  • Витрати на транспортні послуги у благодійного фонду
    Благодійник (резидент) за заявою БФ закупив за кордоном обладнання, перевезення якого оплатив БФ за рахунок отриманої від інших благодійників допомоги. Куди віднести витрати на транспортні послуги: потрібно їх додати до вартості обладнання чи списати окремо на благодійну діяльність та відобразити в звіті про використання доходів неприбуткової організації?
    10.04.2023182
  • Лист з Районної військової адміністрації на звернення ПФУ
    На підприємство надійшов лист з Районної військової адміністрації, що з ПФУ звернулись з листом щодо нарахування зарплати меншої від МЗП у листопаді 2021 р. Порушили вимоги ч. 5 ст. 8 Закону про ЄСВ (якщо база нарахування ЄСВ менша за МЗП, сума ЄСВ розраховується, як добуток МЗП). Чи правомірна їх вимога? Ситуація в листопаді 2021 р. була наступна...
    21.07.2022111