• Посилання скопійовано

При поверненні з відрядження працівник має подати авансовий звіт

Працівники компанії досить часто відбувають у відрядження по Україні на службовому автомобілі. Окрім наказу про відрядження та подорожнього листа (на списання пального), ніяких документів більше немає, адже посвідчення про відрядження скасовано. Чи не виникне проблем при перевірці (обвинувачення у фіктивності відрядження) та як убезпечити компанію в даному випадку?

Основним документом, що є підтвердним для віднесення витрат на відрядження до складу податкових, є правильно оформлений наказ про відрядження (див. пп. 140.1.7 ПКУ). Тим більше, що за вашими відрядженнями виникають у якості витрат лише добові (які не потребують документального підтвердження) і витрати на пальне, які доведені документально. 


 

Із такого наказу має бути очевидно, що поїздка була службовою, тобто, у відрядження була мета, завдання, виконати яке було трудовим обов’язком для працівника. Незайвим буде, якщо працівник подасть звіт про виконання такого завдання у довільній формі, у якому опише, як він виконував це завдання і наскільки воно виконане.

Крім того, зверніть увагу, що при поверненні працівник має подати до бухгалтерії ще і авансовий звіт (навіть якщо не отримував перед або під час відрядження коштів під звіт) – принаймні, щодо сум добових і придбаного під час відрядження пального.  

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Утримання комунального та кредитного боргу за виконавчими листам із суми допомоги за лікарняними
    Підприємство має виконавчі листи за працівниками на погашення боргу за комунальними платежами, кредитами тощо. Чи можна робити утримання із нарахованої суми допомоги з тимчасової непрацездатності (за рахунок підприємства, за рахунок ПФУ, доглядових)?
    16.08.202488
  • Використання автовишки двома працівниками одночасно – водієм та оператором
    На підприємстві є автовишка. Водій, який має категорію С, боїться висоти. Чи можна закріпити автовишку, як авто за працівником з категорією С, а оператором вишки призначити іншого працівника? Чи потрібно отримувати посвідчення на роботу на висоті обом працівникам чи тільки оператору?
    17.06.202420
  • Розрахунок вихідної допомоги з 12 вересня 2023 року
    Як має розраховуватись вихідна допомога з 12.09.23 р., якщо вона визначена в розмірі середньої заробітної плати: за 2 чи 12 місяців?
    20.10.20231 126
  • Витрати на транспортні послуги у благодійного фонду
    Благодійник (резидент) за заявою БФ закупив за кордоном обладнання, перевезення якого оплатив БФ за рахунок отриманої від інших благодійників допомоги. Куди віднести витрати на транспортні послуги: потрібно їх додати до вартості обладнання чи списати окремо на благодійну діяльність та відобразити в звіті про використання доходів неприбуткової організації?
    10.04.2023182
  • Лист з Районної військової адміністрації на звернення ПФУ
    На підприємство надійшов лист з Районної військової адміністрації, що з ПФУ звернулись з листом щодо нарахування зарплати меншої від МЗП у листопаді 2021 р. Порушили вимоги ч. 5 ст. 8 Закону про ЄСВ (якщо база нарахування ЄСВ менша за МЗП, сума ЄСВ розраховується, як добуток МЗП). Чи правомірна їх вимога? Ситуація в листопаді 2021 р. була наступна...
    21.07.2022111