• Посилання скопійовано

У разі невиходу працівника на роботу відкликати повідомлення про прийняття не потрібно

Подано повідомлення про прийняття на роботу, а працівник у призначений термін не вийшов. Як тепер відкликати повідомлення?

Нічого відкликати не треба. На жаль, Кабмін своєю Постановою №413 не прописав окремих випадків і порядку, коли подавати повідомлення з позначкою «скасовуюче», тому керуватимемося власною логікою. Спочатку слід з'ясувати, чому саме людина не вийшла на роботу. Якщо так сталося, що потенційний працівник змінив своє рішення й у призначений день не вийшов на роботу, можна все-таки попросити його написати заяву про припинення трудового договору за згодою сторін та анулювати наказ про прийняття на роботу. Деякі практики вважають за можливе в такому разі скасувати наказ про прийняття на роботу просто у зв'язку з невиходом працівника на роботу. Водночас можливості такого скасування закон не передбачає, залишаючи це питання неврегульованим. Проблема в тому, що трудовий договір можна розірвати лише у випадках, визначених КЗпП, із посиланням на конкретну статтю, пункт закону. До того ж не слід забувати про те, що в перший день роботи з працівником міг статися страховий випадок за державним соціальним страхуванням. Тому скасовувати відповідний наказ дуже бажано за наявності відповідної заяви працівника.

На наш думку, в разі припинення трудового договору та скасування наказу про прийняття на роботу можна подати скасовуюче повідомлення. Якщо ж трудовий договір діє, а людина просто не вийшла на роботу, скасовуюча форма повідомлення не подається.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Кловская Юлия

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202488
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202449
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202434
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024364
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426