У вашій ситуації, коли директор подає авансовий звіт на суму 80 грн, а накопичена перевитрата за двома попередніми авансовими звітами становить 240 грн, і загальна заборгованість працівника становить 320 грн, а 25.04.2025 р. підприємство сплатило всю цю суму, правильний порядок заповнення авансового звіту та відображення платежу такий:
1) В останньому (поточному) авансовому звіті від 23.04.2025 р. у графі «Залишок/перевитрата» слід зазначити суму накопиченої перевитрати (240 грн), яка не була компенсована раніше;
2) Загальна сума, яку працівник звітує як витрачену (80 грн), відображається у відповідних графах авансового звіту;
3) Після того, як 25.04.2025 р. підприємство повністю відшкодувало заборгованість (320 грн), у бухгалтерії слід оформити платіжний документ на цю суму і в авансовому звіті, що подається після оплати, відобразити суму повернення коштів працівнику;
4) Не потрібно в кожному авансовому звіті дублювати один і той самий номер платіжної інструкції або суму заборгованості окремо без накопичення. Краще у звіті, де відбувається погашення заборгованості, відобразити всю суму сплати з відповідним платіжним документом. Тобто у останньому авансовому звіті в рядку "Перевитрата видана" зазначити суму (320 грн), дату та номер платіжного документу, яким провели розрахунок з працівником.
Висновки:
1) В авансовому звіті від 23.04.2025 р. відображаєте витрати 80 грн та перевитрату 240 грн;
2) Після оплати 320 грн 25.04.2025 р. в останньому авансовому звіті вказуєте суму погашення заборгованості з номером платіжної інструкції.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс
Передплатити