• Посилання скопійовано

Як правильно заповнити суму перевитрати в авансовому звіті?

Директор оплачує послуги Нової пошти власними коштами. Пізніше подає авансовий звіт на відшкодування йому коштів. При заповненні авансового звіту від 23.04.2025 р. у сумі 80 грн, є перевитрата в сумі накопичених двох авансових звітів (не компенсованих) - 240 грн грн. Загальна сума заборгованості за працівником - 320 грн. 25.04.2025 р. підприємсво сплатило всю суму заборгованості. Як правильно заповнити суму сплати в авансовому звіті: всю суму оплати 320 грн ставити в останньому звіті і номер платіжної інструкції, чи потрібно в кожному звіті відображати один номер платіжної інструкції і суму заборгованості, яка виникла за кожним звітом окремо без накопичення?

У вашій ситуації, коли директор подає авансовий звіт на суму 80 грн, а накопичена перевитрата за двома попередніми авансовими звітами становить 240 грн, і загальна заборгованість працівника становить 320 грн, а 25.04.2025 р. підприємство сплатило всю цю суму, правильний порядок заповнення авансового звіту та відображення платежу такий:

1) В останньому (поточному) авансовому звіті від 23.04.2025 р. у графі «Залишок/перевитрата» слід зазначити суму накопиченої перевитрати (240 грн), яка не була компенсована раніше;

2) Загальна сума, яку працівник звітує як витрачену (80 грн), відображається у відповідних графах авансового звіту;

3) Після того, як 25.04.2025 р. підприємство повністю відшкодувало заборгованість (320 грн), у бухгалтерії слід оформити платіжний документ на цю суму і в авансовому звіті, що подається після оплати, відобразити суму повернення коштів працівнику;

4) Не потрібно в кожному авансовому звіті дублювати один і той самий номер платіжної інструкції або суму заборгованості окремо без накопичення. Краще у звіті, де відбувається погашення заборгованості, відобразити всю суму сплати з відповідним платіжним документом. Тобто у останньому авансовому звіті в рядку "Перевитрата видана" зазначити суму (320 грн), дату та номер платіжного документу, яким провели розрахунок з працівником.

Висновки:

1) В авансовому звіті від 23.04.2025 р. відображаєте витрати 80 грн та перевитрату 240 грн;

2) Після оплати 320 грн 25.04.2025 р. в останньому авансовому звіті вказуєте суму погашення заборгованості з номером платіжної інструкції.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Як правильно заповнити суму перевитрати в авансовому звіті?
    Директор оплачує послуги Нової пошти власними коштами. Пізніше подає авансовий звіт на відшкодування йому коштів. При заповненні авансового звіту від 23.04.2025 р. у сумі 80 грн, є перевитрата в сумі накопичених двох авансових звітів (не компенсованих) - 240 грн грн. Загальна сума заборгованості за працівником - 320 грн. 25.04.2025 р. підприємсво сплатило всю суму заборгованості. Як правильно заповнити суму сплати в авансовому звіті: всю суму оплати 320 грн ставити в останньому звіті і номер платіжної інструкції, чи потрібно в кожному звіті відображати один номер платіжної інструкції і суму заборгованості, яка виникла за кожним звітом окремо без накопичення?
    Сьогодні 15:5031
  • Середня заробітна плата для підприємств з роздрібної торгівлі алкогольними напоями
    Після змін до ст. 42 Закону №3817 (Закон №4536 від 16.07.2025 р.) незрозуміло, як правильно рахувати: у підприємства є ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем, продавець працює на 0,5 ставки, решта працівників — на опті, ще є мобілізовані. Чи потрібно всім забезпечити середню зарплату не менше 2 МЗП і чи враховувати мобілізованих у цьому розрахунку?
    14.08.2025811
  • Як розрахувати кількість днів в відрядженні?
    Відповідно до наказу працівник відряджений у Київ з 8 по 9 серпня. Працівник не бажає скоритатися іншим транспортом, окрім поїзда, який вибуває в 23:30 7 серпня. Яким чином розрахувати кількість днів в відрядженні?
    11.08.202570
  • Завідувач складу щодня їздить за товаром з одного складу на інший в інше місто: чи оформлювати відрядження?
    В компанії є два склади в різних населених пунктах. Завідувач складу кожного дня їздить за товаром з одного складу на інший в інший населений пункт. Чи потрібно оформлювати відрядження? За яких умов можна не оформляти відрядження?
    08.08.2025999
  • Письмовий трудовий договір між працівником та юрособою: чи потрібен?
    Чи потрібен письмовий трудовий договір між працівником та юрособою?
    08.08.20251 446