Ситуація, коли необхідно скасувати вже подані відомості про звільнення, є досить поширеною. Оскільки не можна просто видалити запис, який вже було надіслано до реєстру застрахованих осіб, необхідно виконати коригуючі дії, що фактично анулюють попередню операцію.
На жаль, на веб-порталі ПФУ для цього типу звітності не передбачено окремої "скасовуючої" форми, як, наприклад, для повідомлення про прийняття на роботу.
Тому для виправлення ситуації слід керуватися такою логікою: вам потрібно знову подати відомості, які засвідчать, що трудові відносини з працівником продовжуються.
Коригування відомостей на порталі ПФУ
Після того, як у вас є наказ про скасування звільнення, ви можете виправити дані в електронній трудовій книжці на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Алгоритм дій на порталі ПФУ:
- авторизуйтеся на порталі ПФУ за допомогою КЕП підприємства або уповноваженої особи;
- перейдіть до розділу «Комунікації з ПФУ» та оберіть пункт «Відомості про трудові відносини робітника»;
- знайдіть потрібного працівника за його ПІБ та податковим номером;
- створіть новий запис: потрібно не редагувати чи видаляти існуючий запис про звільнення, а повторно подати запис про прийняття на роботу. Тобто створюєте новий запис, де вказуєте ті самі дані, що були в первинному наказі про прийняття на роботу (дата прийняття, назва посади, номер наказу про прийняття тощо);
- прикріпіть скан-копії документів. До цього нового запису необхідно прикріпити скан-копії:
- наказу про прийняття на роботу (можна той самий, що подавався раніше);
- обов'язково наказу про скасування наказу про звільнення.
Таким чином, система ПФУ сприйме цей новий запис про прийняття як останню актуальну дію, що фактично "перекриє" та анулює попередній запис про звільнення.
Оновлення даних у застосунку "Дія"
Застосунок "Дія" лише відображає інформацію з державних реєстрів, зокрема з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, адміністратором якого є ПФУ.
Тому не потрібно виконувати жодних окремих дій у "Дії". Після коректного подання відомостей до ПФУ, які будуть оброблені, дані в реєстрі оновляться. Протягом кількох днів (іноді швидше) оновлена інформація автоматично відобразиться і в "Дії", і статус працівника знову буде зазначений як "працевлаштований" на підприємстві.
Висновки:
- Щоб скасувати помилково подані відомості про звільнення, необхідно видати наказ про скасування наказу про звільнення.
- На порталі ПФУ подати новий запис "Відомості про трудові відносини", продублювавши в ньому дані про прийняття працівника на роботу та додавши до цього запису скан-копію наказу про скасування звільнення.
- Статус працівника в ПФУ та "Дії" оновиться автоматично після обробки даних.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс
Передплатити