• Посилання скопійовано

Хто заповнює особову карту працівника за відсутності кадровика: бухгалтер чи працівник самостійно?

Кто повинен заповняти особисту картку працівника, сам працівник чи бухгалтер (відділу кадрів немає)?

Особову картку працівника (форма П-2 або інша, затверджена роботодавцем) повинен заповнювати відповідальний працівник підприємства — зазвичай це інспектор з кадрів або інша особа, яка веде кадрову документацію. Якщо кадрової служби немає, заповненням займається бухгалтер або інша посадова особа, уповноважена керівником (наприклад, директор).

Працівник не заповнює особисту картку самостійно. Однак він надає необхідні документи (паспорт, диплом, трудову книжку тощо), а також окремі відомості (наприклад, адресу проживання, склад сім’ї), які відповідальна особа вносить до картки зі слів працівника.

Працівник також підписує особову картку для підтвердження ознайомлення із записами про прийняття, переведення чи звільнення.

Детально почитати про заповнення особистої картки можна тут>>

Отже, якщо відділу кадрів немає, особисту картку працівника заповнює бухгалтер або інша відповідальна особа, а не сам працівник.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»