Відповідно до пп. 2 п. 2 та п. 8 розділу І П(С)БО 25 мікропідприємства не зобов’язані створювати резерв відпусток. Цей вибір вони закріплюють в обліковій політиці підприємства.
В даній ситуації підприємство втратило статус мікропідприємства у 2021 році та стало малим. Тож, розберемося чи повинне мале підприємство нараховувати резерв відпусток у 2021 році.
Частиною 2 ст. 2 Закону про бухоблік передбачено, якщо підприємство однієї з наведених в даній статті категорій за показниками річної фінансової звітності протягом двох років поспіль не відповідає наведеним критеріям, воно відноситься до відповідної категорії підприємств.
Тобто, мікропідприємство втрачає свій статус тільки тоді, коли воно протягом двох років поспіль не відповідає критеріям даного підприємства, наприклад, якщо підприємство у 2021 році за даними річної фінансової звітності за 2020 рік кваліфікувало себе малим підприємством, зрозуміло що у 2020 році – воно ще мало статус мікропідприємства, тож підприємство таким і залишиться і у 2022 р. незалежно від показників фінансової річної звітності за 2021 рік.
Таким чином, робимо висновок, що підприємство не повинно нараховувати резерв відпусток ні у 2021 році, ні у 2022 році.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити