• Посилання скопійовано

Як заповнити авансовий звіт при знятті готівки до каси з картки «ключ до рахунку»?

Керівник зняв кошти з картки «ключ до рахунку», які у повній сумі вніс в касу підприємства для виплати заробітної плати працівників. Як заповнювати авансовий звіт при внесенні коштів в касу? Чи потрібно складати наказ?

Про позицію НБУ щодо класифікації картки «ключ до рахунку» як корпоративної ми писали тут.

 

Чи потрібен наказ?

Наказ — це розпорядчий документ, який видається керівником установи (структурного підрозділу) на правах єдиноначальності та в межах своєї компетен­ції, обов’язковий для виконання підлеглими.

Тобто метою видання наказу є саме покладення певних обов’язків керівником підприємства на підлеглих. В даному ж випадку зняття готівки в касі «на господарські потреби» здійснюється керівником особисто. Тому вважаємо, що не доречно видавати наказ керівником на призначення його самого до виконання певних обов’язків.

 

Заповнення авансового звіту при внесені коштів в касу

Якщо ж кошти були зняті з рахунку, але не використані, їх слід повернути роботодавцю до або під час подання зазначеного авансового звіту (пп. 170.9.2 ПКУ).

Якщо працівник не відзвітує своєчасно, або не надасть разом із авансовим звітом документи, які підтверджують понесені витрати (крім добових під час відрядження), або не поверне залишок невикористаних підзвітних коштів, такі кошти стануть оподаткованим доходом працівника  (пп. 164.2.11 ПКУ).

Тобто фактично, відповідальність за неподання авансового звіту була б лише у тому випадку, якщо керівник все ж таки поніс певні витрати. У даному випадку він лише повертає невикористану суму коштів, тому відповідальності за неподання ним авансового звіту (або оформлення його з помилками) не передбачено.

Однак все ж таки, якщо виходити з правил документообороту авансовий звіт необхідно скласти і прикріпити до нього сліп-чек з банкомату про зняття коштів (але знову ж таки відповідальності за його відсутність не передбачено).

Зворотній бік авансового звіту повністю залишається пустим (проставляється лише підпис підзвітної особи).

Титульна частина авансового звіту заповнюється також аналогічним чином – ніби керівником було отримано з рахунку готівкові кошти, які не було використано (витрати 0) та повернути підприємству до каси (запис: Дт 301 Кт 3721).

Зокрема, звіт затверджується у сумі 0 грн, сума отриманих коштів зазначається сума, що була отримана з картки «ключ до рахунку», витрачено 0, залишок – сума, що повертається в касу підприємства. У графі «призначення авансу» можна вказати «на господарські потреби». Графа перевитрата при цьому не заповнюється.

Крім того, сума цього «залишку» вказується у реквізиті «залишок унесений» із зазначенням реквізитів касового документу, яким оформлюється оприбуткування готівки в касу. Показники суми податку не заповнюються.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.2024123
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202456
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202438
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024460
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202427