• Посилання скопійовано

За помилку у Звіті про використання доходів неприбуткової організації - штраф?

У Звіті про використання доходів неприбуткової організації допущено помилку: занижено суму адміністративних витрат на утримання. Як виправити таку помилку? Яка може бути відповідальність?

Згідно з п. 50.1 ПКУ платник податків, який самостійно виявив помилку у раніше поданій декларації (Звіті про використання доходів неприбуткової організації) зобов’язаний або надіслати уточнюючий звіт за період, що виправляється, або зазначити виправлення у додатку ВП у поточній звітності.

При виправленні помилок, допущених у частині І Звіту, в уточнюючому Звіті необхідно зазначити правильні показники з урахуванням уточнень без заповнення частини "Самостійне виправлення помилок" Звіту, оскільки у частині І цього Звіту відображаються доходи та витрати неприбуткових організацій, які не приводять до виникнення податкових зобов'язань. Згідно з формою Звіту, адміністративні витрати відображаються у рядку 2.6 "інші видатки (витрати)", відповідно виправлення даної помилки призведе до збільшення данного рядка.

При цьому штраф застосовується лише у випадку заниження податкового зобов’язання. 

Окрім цього, штрафи, що застосовуються згідно з ст. 123 ПКУ визначаються також згідно з розміром податкового зобов’язання.

При цьому податкове зобов’язання у неприбуткової установи виникає лише, якщо нею заповнюються рядки 3-6 частини ІІ Звіту про використання доходів неприбуткової організації.

Оскільки в даному випадку помилка виникла у сумі адміністративних витрат на утримання такої неприбуткової організації, то відповідно така помилка не впливає на визначення податкового зобов’язання, а отже, її виправлення не призводить до штрафних санкцій ані при самостійному виправленні, ані при виявлені такої помилки контролюючими органами.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • Перерахування коштів приватному виконавцю: як відображати в формі №4ДФ?
    Підприємство отримало виконавчий лист від приватного виконавця щодо утримання із зарплати одного із працівників 20%. У приватного виконавця відкритий єдиний рахунок, він надав довідку №34-ОПП. Як та у якому періоді відобразити у формі №4ДФ перерахування коштів приватному виконавцю, якщо сума складається із: основного боргу, відшкодування витрат приватного виконавця та його винагороди?
    Сьогодні 10:1017
  • Перша декларація з орендної плати за землю: які строки подання?
    Договір оренди земельної ділянки комунальної власності укладено 04.03.2025 року. Раніше декларація з плати за землю не подавалася, оскільки не було об'єкта оподаткування. Який граничний термін подання першої декларації з плати за землю (в частині орендної плати)?
    Сьогодні 09:1011
  • Дооцінка торговельної марки: підтвердження активного ринку та процедура
    Як підприємству обґрунтувати наявність активного ринку для дооцінки торговельної марки згідно з вимогами НП(С)БО 8? Які документи для цього потрібні та чи обов'язкова оцінка незалежного експерта для відображення переоцінки у фінансовій звітності?
    12.08.202516
  • Як заповнити графу 8 розділу І додатка 1 (додатка 2) до декларації з податку на нерухомість?
    У графі 8 зазначається інформація про реєстраційні дані об’єкта нерухомого майна (розмір частки/поділу загальної площі) у числовому значенні з двома знаками після коми, що відповідає даним, зазначеним у правовстановлюючих документах
    12.08.202511
  • Як виправити помилку в декларації з екоподатку?
    Підприємством подано декларацію з екоподатку за ІІ квартал 2025 р. з додатком 1. Прийнято ДПС. Після цього виявилось, що потрібно було подати ще й додаток 3 до цієї декларації. Чи можна тепер подати другу звітну декларацію з додатком 3? Чи потрібно робити нову звітну та включати обидва додатки?
    12.08.202515