• Посилання скопійовано

Витрати з проживання в готелі відшкодовуються на підставі форми №4-г

Працівник з відрядження привіз від підприємця на єдиному податку рахунок за ф. №4-г та витяг з реєстру платників єдиного податку фізособи-підприємця. Рахунок заповнений від руки, засвідчений підписом фізособи, без печатки, з штампом "Сплачено". Чи є такий документ первинним документом, що підтверджує понесені працівником витрати?

Запитання:

Працівник з відрядження привіз від підприємця на єдиному податку рахунок за ф. №4-г  та витяг з реєстру платників єдиного податку фізособи-підприємця. Рахунок заповнений від руки, засвідчений підписом фізособи, без печатки, з штампом "Сплачено". Чи є такий документ первинним документом, що підтверджує понесені працівником витрати? Чи достатньо цього документа, щоб відшкодувати витрати працівника без сплати ПДФО та ЄСВ?

Відповідь:

Форма готельного рахунка  форма №4-г затверджена наказом Держбуду України від 13.10.2000 р. №230.  Вона використовується для оформлення розрахунків із громадянами за основні та додаткові послуги, отримані в готелі. Її рекомендують застосовувати готелям незалежно від підпорядкованості й форми власності ( див.  лист Держбуду від 06.03.2002 р. № 5/3-197).

Графа «Послуга» форми №4-г повинна містити перелік основних і додаткових послуг готелю, наданих проживаючому за певний період, та податків на ці послуги. Сума до сплати розраховується щодобово згідно з переліком фактично отриманих послуг разом із сумами ПДВ та готельного збору, та вказується загальна сума до сплати (п. 2.4 Інструкції про порядок ведення документообігу при наданні готельних послуг у ДП «Укркомунобслуговування», затвердженої наказом Держбуду від 13.10.2000 р. № 230)

Таким чином, оскільки ФОП перебуває на єдиному податку,  підприємство на підставі форми №4-г має право на віднесення сум до складу витрат, а також на відшкодування зазначених витрат працівнику

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Степанов Михаил

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024302
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024575
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202493
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024111
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023135