• Посилання скопійовано

Первинні документи при виконанні будівельних робіт

Фірма (генпідрядник) займається ремонтом доріг. Оформили акт форма №КБ-2в. У підсумковій відомості ресурсів у кол.10/11 транспортна складова вказана сума, яка включається до поточної ціни асфальту. Доставку асфальту здійснює фізособа-підприємець. Які документи він повинен надати для підтвердження?

Форма акта приймання виконаних будівельних робіт - це нова з 2014 року примірна форма №КБ-2в, яка є основою для складання "Довідки про  вартість  виконаних  підрядних робіт та витрат" (форма №КБ-3).

Акт №КБ-2в  документ  первинного  обліку, який:

  • складається як правило щомісячно для визначення вартості та обсягів виконаних будівельно-монтажних,  ремонтних  та  інших  підрядних  робіт;
  • складається    підрядником  (субпідрядником    для генпідрядника) та представляється замовнику (забудовнику).

При виконанні  ремонтно-будівельних  робіт  розрахунки  за виконані  роботи  можуть  проводитись  на  підставі  Акта,  про що обумовлюється в контракті (договорі) на виконання робіт. Цей документ складає    кожна    організація,   яка  виконує будівельно-монтажні,  ремонтні та інші підрядні роботи,  незалежно від форм власності і  джерел  фінансування  та  способу  виконання робіт: підрядний чи господарський.

Проте, при здійсненні робіт з будівництва господарським способом рішення щодо необхідності застосування примірних форм №КБ-2в приймається замовником з дотриманням законодавства, що регулює ці питання. При здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов’язкове (тобто можна застосовувати документи довільної форми).

Основні документи, які складаються генпідрядником це:

  • Акт №КБ-2в (примірна форма);
  • Довідка  №КБ-3 (примірна форма);
  • Ресурсна відомість (довільна форма) з кількістю та ціною затвердженою кошторисом;
  • Кошторисний розрахунок вартості ремонтних робіт.

За умовами запитання слід документально підтвердити вартість транспортних витрат, які є транспортною складовою в ціні асфальту затвердженого кошторисом. Якщо послуги перевезення надавав ФОП, саме він і повинен надати: 

  • акт виконаних робіт (послуг) у довільній формі але з наявністю обов’язкових реквізитів згідно з п. 2.4 Положення №88;
  • ТТН, єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, який в т.ч.  призначений для обліку виконаної роботи. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Олена Водоп`янова

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024302
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024575
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202494
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024111
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023135