• Посилання скопійовано

Реєстр волонтерів АТО: порядок формування та ведення

Який порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції?

05 грудня 2014 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.10.2014 № 1089 «Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 19.11.2014 за № 1471/26248 (далі – Порядок). 

Наказ розроблено на виконання Закону України від 02 вересня 2014 року № 1668-VIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги» та пункту 2¹ розділу VII «Прикінцеві положення» Закону України від 05 липня 2012 року № 5073-VI «Про благодійну діяльність та благодійні організації».


 

Порядком встановлюється механізм включення фізичних осіб – благодійників до Реєстру волонтерів антитерористичної операції (далі – Реєстр) та структура цього Реєстру, форма заяви про включення / внесення змін / виключення до/з Реєстру, а також форма довідки з банку про відкриття/закриття рахунка фізичною особою.

Відповідно до Порядку для включення до Реєстру фізична особа – благодійник особисто може звернутися до будь-якого органу ДФС.

У разі подання документів поштою або через представника документи подаються до органу ДФС за місцем проживання фізичної особи – благодійника.

Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня.

У заяві мають бути зазначені категорії фізичних осіб, на користь яких надається благодійна допомога волонтером антитерористичної операції  (далі – АТО), та дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО.

Дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО не може бути раніше 21.11.2013 та раніше дати відкриття рахунків, призначених для здійснення благодійної діяльності.

Датою включення фізичної особи – благодійника до Реєстру є дата внесення відповідного запису до цього Реєстру.

Державна фіскальна служба України щодекадно оприлюднює Реєстр на офіційному веб-порталі.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Міністерство доходів і зборів України

Рубрика: Облік та звітність/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Чи можна здавати нерухомість в оренду і як ФОП, і як фізособа?
    Чи може фізособа здавати в оренду власне нерухоме майно, якщо вона зареєстрована як ФОП на єдиному податку та має КВЕД 68.20? Які наслідки будуть, якщо нерухомість здається в оренду фізособою, та чи є обмеження площі такої нерухомості?
    22.03.202480
  • Чи можна скасувати подані Повідомлення КІК?
    Фізособа помилково подала Повідомлення КІК. Чи потрібно і чи можливо скасувати вже подане Повідомлення?
    11.03.202441
  • Податкова соцпільга на двох дітей, одна з яких дитина з інвалідністю: два випадки
    Два випадки ПСП на дітей: 1) Працівник має двох дітей, одна з яких дитина з інвалідністю, діти до 15 років. Який розмір ПСП та кількість додаткової відпустки на дітей у цьому випадку? 2) Працівник має двоє дітей, одна з яких дитина з інвалідністю, вік дітей 9 та 16 років. Який розмір ПСП та кількість днів відпустки на дітей?
    31.01.202425
  • Як визначити загальний дохід резидента Дія. Сіті за Законом №1667?
    Одним із критеріїв збереження статусу резидента Дія. Сіті є виконання умови: сума кваліфікованого доходу юрособи, отриманого за певний період становить не менше 90% суми загального доходу юрособи за той ж період (за наявності загального доходу). Чи правильно, що підприємство має керуватися визначенням загального доходу юрособи відповідно до п. 3 ст. 1 Закону №1667?
    29.01.2024175
  • Контракт між БФ та волонтером: відшкодування витрат
    Благодійний фонд має контракт з волонтером, який не є працівником БФ. Чи можна на його ім'я зробити платіжну картку від БФ? Якщо волонтер сплачує за готель власними коштами, надає касовий чек, як БФ закрити ці витрати, яким документом і як їх відшкодувати? Чи може волонтер проводити зустрічі в ресторані, відзвітувати БФ, надавши чек з ресторану для компенсації витрат?
    24.01.202452