У визначеннях термінів «сезонне технічне обслуговування» та «ремонт» не конкретизовано, до чого ж відноситься сезонна заміна шин. Але точно відомо, що операції з заміни шин не належать до реконструкції, модернізації, технічного переозброєння та інших видів поліпшення ТЗ (п. 3.19 Положення №102). Виходячи з переліку робіт, які проводяться під час капітального ремонту, можна стверджувати, що заміна шин не є і капремонтом.
З іншого боку, як сказано у п. 1.3 Положення №102, до поточного ремонту відноситься заміна окремих частин. Чи можна в такому разі сезонну заміну шин віднести до поточного ремонту? У п. 3.13 Положення №102 зазначено, що до поточного ремонту належать роботи, пов'язані з одночасною заміною не більше двох базових агрегатів (крім кузова і рами), перелік базових агрегатів наводиться у додатку Г. У цьому переліку шини відсутні. Тому можна стверджувати, що заміна шин не відноситься до поточного ремонту також.
Отже, логічно стверджувати, що заміна шин належить до технічного обслуговування ТЗ — комплексу операцій чи операції щодо підтримки роботоздатності або справності автомобіля під час використання за призначенням.
Отже, якщо вважати, що заміна шин відноситься до техобслуговування, вартість заміни шин можна віднести на витрати, їх вид залежить від напряму використання автомобіля.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити