• Посилання скопійовано

Облік та оподаткування втрати дизпалива при транспортуванні на власний підрозділ

Підприємство на загальній системі оподаткування втратило 100 л дизельного палива через розгерметизацію бочки під час транспортування до відокремленого підрозділу, для власних потреб, що підтверджено актом комісії. Як відобразити списання втраченого палива в бухобліку? Чи виникає ПЗ з ПДВ? Чи впливає ця операція на податок на прибуток?

Зазначені втрати не є втратами в межах норм природного убутку, а отже, списуються на субрахунок 947 (див. пп. 5.7 Методрекомендацій №2): Дт 947 Кт 203.

Оскільки зазначені втрати використані в операціях, що не є господарською діяльністю, потрібно нарахувати компенсуюче ПДВ за пп. «г» п. 198.5 ПКУ на вартість придбання палива (див. пп. 189.1 ПКУ), за умови, що паливо придбавалося з ПДВ. Нарахування ПДВ відображається проводкою: Дт 947 Кт 641. Про те, як скласти ПН в цій ситуації, можна почитати тут.

Податкових різниць для цієї ситуації ПКУ не встановлює, тому вартість списаного пального в загальному порядку зменшує фінрезультат до оподаткування, який є основою для розрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Золотухін Олександр

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Перетворення складу на офіс: що в бухобліку?
    ТОВ на загальній системі орендує нежитлове приміщення, яке може викоритовувати як склад чи офіс. Частину приміщень, яку раніше використовували як складські, керівник хоче відремонтувати і використовувати як офісні. Які документи треба оформити, щоб перевести приміщення із складських в офісні? Як правильно оформити документи, щоб ремонт цих приміщень (заміна дверей, штаклювання, заміна підлового покриття) можна віднести на витрати? Які бухгалтерські проведення при переведенні складських кімнат в офісні?
    Сьогодні 11:1131
  • Відображення в обліку встановлення системи вентиляції за рахунок коштів гранту
    Підприємство - платник податку на прибуток отримало грант на встановлення нової системи вентиляції у виробничому приміщенні. Як відобразити в обліку дану операцію: як модернізацію чи новий об’єкт ОЗ?
    Сьогодні 10:0820
  • Облік валютного авансу на закордонне відрядження за курсом НБУ
    Чи потрібно щоденно перераховувати невикористаний залишок виданого валютного авансу на закордонне відрядження за офіційним курсом НБУ до моменту подання Звіту про використання коштів, чи достатньо застосувати курс НБУ на дату видачі авансу або на дату затвердження Звіту?
    Сьогодні 09:5936
  • Облік комплекту меблів: деталізація та оприбуткування
    Чи допускається бухоблік комплекту офісних меблів (наприклад, стіл, шафа, тумба) як єдиного об'єкта основних засобів (або МНМА) без деталізації кожної складової (стіл окремо, шафа окремо) у первинних документах та бухобліку?
    13.10.202545
  • Особливості обліку та оподаткування виплати дивідендів автомобілем
    Учасник ТОВ хоче отримати дивіденди у негрошовій формі (автомобіль). Розмір нерозподіленого прибутку та балансова вартість автомобіля дозволяють це зробити. Як правильно це оформити документально? Які податки сплатити?
    13.10.202577