Особливості консервації зерносушарки
Особливості консервації ОЗ ми детально розглядали тут.
Порядок консервації ОЗ не регламентований нормативними документами, тому кожне підприємство встановлює такий порядок самостійно. При цьому за зразок можна взяти порядок консервації, встановлений Положенням №1183, яке є обов’язковим для підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, а також засновані на державній власності, крім підприємств, установ Державної кримінально-виконавчої служби.
Зокрема, згідно з Положенням №1183 консервація оформляється проектом консервації, затвердженим власником підприємства. До проекту консервації додається перелік ресурсів, необхіних для проведення консервації, за формою додатку 2 до Положення. Якщо ФГ не потребує такого проекту, воно може не складати його, а одразу оформити рішення керівника, яке й буде підставою для консервації.
Під час консервації об’єкт приводиться у стан, що забезпечує збереження технологічного обладнання, будівель і споруд, а також безпеку технічного персоналу і населення, охорону довкілля.
Для підготовки до консервації утворюється комісія, яка виносить рішення про консервацію згідно з додатком 1 до Положення №1183.
Але, повторимося, ФГ може встановити і власний порядок консервації. Причому під час консервації потрібно не тільки оформити документи, а й виконати відповідні роботи, наприклад, провести відповідне ТО зерносушарки для підготовки її до зберігання, упакувати її за потреби, опечатати приміщення, закрити віконні просвіти щитами тощо.
Чи розміщувати звіт про дотримання умов дозволу згідно з Порядком, затвердженим Постановою КМУ від 20.01.2023 р. №58?
Так, потрібно розміщувати.
Про це прямо зазначено в ч. 12 ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»: суб’єкт господарювання щороку подає до дозвільного органу звіт про дотримання умов дозволу на викиди та виконання заходів щодо здійснення контролю за дотриманням встановлених гранично допустимих викидів забруднюючих речовин.
Особливості подання цього Звіту встановлені Порядком №58, який набрав чинності з 01.01.2024 р.
Чи подавати звіт до департаменту екології?
Відповідно до п. 3 Порядку №58, Звіт подається та розміщується в електронній або паперовій формі.
Відповідно до п. 4 Порядку №58, подання та розміщення звіту в електронній формі здійснюється суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою через електронний кабінет користувача платформи «ЕкоСистема»:
Відповідно до п. 5 Порядку №58, Звіт в паперовій формі подається у разі:
- відсутності в електронній формі дозволу на викиди, на підставі якого створюється звіт програмними засобами платформи «ЕкоСистема»;
- настання обставин непереборної сили, що унеможливлюють технічне використання платформи «ЕкоСистема» під час подання та розміщення звіту в електронній формі.
Звіт у паперовій формі, до якого додається його електронна копія у форматі Adobe Portable Document Format (PDF), подається дозвільному органу, що видав суб’єкту господарювання дозвіл на викиди.
У разі подання звіту в електронній формі паперова форма звіту не створюється.
Тобто, якщо Звіт не подано в електронній формі, він подається в паперовій формі дозвільному органу.
Таким дозвільним органом є:
- для об’єкта першої групи, або об’єкта, який знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи - Мінприроди;
- для об’єкта другої або третьої групи - обласні, Київська, Севастопольська міські державні адміністрації, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища.
Таким чином, якщо звіт не подано в електронній формі, він подається в паперовій формі до департаменту екології відповідної обласної адміністрації, якщо зерносушарка відноситься до об’єкта другої або третьої групи і саме такий департамент видавав дозвіл.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити