• Посилання скопійовано

Нюанси бухобліку придбання та введення ОЗ в експлуатацію

15.11.2017 р. підприємство придбало верстат, але не використовувало його. З 01.02.2019 р. прийнято рішення ввести його в експлуатацію та почати використання. Як відобразити таку операцію в бухобліку?

Відповідно до Інструкції №291 облік витрат, понесених в зв’язку з придбанням верстату до введення в експлуатацію повинен здійснюватися на рахунку бухобліку 152 «Придбання (виготовлення) основних засобів».

Введення такого верстату в експлуатацію відображається бухгалтерським записом Дт 104 Кт 152. При цьому зверніть увагу, що до вартості такого верстату потраплять також витрати на доведення його до такого стану, у якому він може використовуватися за своїм призначенням, наприклад, монтаж, налаштування тощо (п. 8 П(С)БО 7).

Відповідно до п. 10 Методрекомендацій №561 підставою введення ОЗ в експлуатацію є Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма №ОЗ-1).

Після введення в експлуатацію підприємство нараховує амортизацію такого верстату, відповідно обраного методу і визначеного строку корисного використання, за допомогою бухгалтерського запису Дт 23 Кт 131 (якщо такий верстат використовується у виробництві).

Зверніть увагу! Нарахування амортизації починається у місяці, наступному за місяцем введення такого ОЗ в експлуатацію.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»