Закон «Про електронні документи та електронний документообіг» №851-IV встановлює основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів.
Закон №851 не обмежує учасників електронного документообігу у виборі засобів, якими вони будуть формувати та надсилати один одному електронні документи.
Відповідно до ст. 5 Закону №851, електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Далі, згідно з ст. 6 Закону №851, для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до ст. 10 Закону №851, відправлення та передавання електронних документів здійснюються автором або посередником в електронній формі за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем або шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ.
Отже, Закон №851 не висуває жодних обмежень щодо того, якими програмами сторони можуть користуватися з метою обміну електронними документами. Тож сторони можуть використовувати будь-який сервіс, прийнятний для них, для створення електронних документів, накладання на них ЕЦП та обміну ними.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити