• Посилання скопійовано

Електронне адміністрування ПДВ: нюанси

Яким чином буде відбуватися електронне адміністрування ПДВ?

З 1 січня 2015 року запроваджується нова система електронного адміністрування ПДВ. Розділ V Податкового кодексу України доповнено статтею 200-1, яка забезпечуватиме автоматичний облік в розрізі платників податків:

- сум ПДВ зазначених у виданих та отриманих податкових накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних;


 

- сум ПДВ сплачених при імпорті товарів;

- сум ПДВ перерахованих платником податків на рахунки системи електронного адміністрування з власного поточного рахунку у вигляді поповнення, а також  залишки коштів на цих рахунках;

- сум ПДВ що дають право на виписку податкових накладних.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: ДПІ у Дніпровському районі м. Києва

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»